Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:14 Der er 29 kommentarer og
2 løsninger

Dagens spørgsmål

Hvofor ringer telefonen altid når man sidder på tønden ????
Avatar billede ncbr Nybegynder
27. november 2001 - 21:16 #1
der sidder en censor i toiletbrættet forbundet med telefonen ....
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 21:16 #2
fordi du skider for meget - eller fordi du bruger en tønde som stol :)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 21:16 #3
ncbr : okay du vinder - dit forslag var bedst
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. november 2001 - 21:17 #4
Fordi folk synes det er så sjovt når man tager den og sidder og lyder som en der klemmer en slem en ud ;o)
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:17 #5
Det samme med at bumsen altid sider midt på ryggen så man ikke kan nå den andet end med en pølsetang.
Avatar billede fomse Nybegynder
27. november 2001 - 21:17 #6
Fordi udledningen af metangasser påvirker telefonkablerne som er gravet ned i jorden, alt for tæt på kloaken, og derved giver disse behagelige forstyrelser:-)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2001 - 21:18 #7
Hvis man kvæler en smølf, bliver den så blå i hovedet?

vmuffen> aner det ikke, men det er pisseiriterende :)
Avatar billede isl19960 Nybegynder
27. november 2001 - 21:20 #8
Lige een i samme genre...

Hvorfor er der aldrig optaget når man ringer forkert ? =)
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:21 #9
Hvor blir det hvide af når sneen smelter ?

ps spis aldrig gul sne.
(ikke egen erfaring)
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2001 - 21:21 #10
*lol* gul sne... ADWR!
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:23 #11
*lolf*
Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:23 #12
Resten> Ha ha du er sku`da farveblind. Jeg kan godt huske fra skoletiden at du sage at sneen smagte underligt...
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. november 2001 - 21:23 #13
resten: Den der med hvor det hvide bliver af .. den er jo dååm *G*

isl19960: *G* Fordi når man (læs: jeg) trykker forkert er det næstne altid gamle geezere der tager telefonen .. og det gider sku ik snakke i telefon hele dagen *G*
Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:23 #14
Og vær lige venlig at holde jer til mit spr.  ;o)
Avatar billede invisibleman Nybegynder
27. november 2001 - 21:24 #15
Dit spørgsmål er lige så useriøst som det vi snakker om sååååe ...
Avatar billede isl19960 Nybegynder
27. november 2001 - 21:25 #16
vmuffen -> sorry *G*
Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:26 #17
Det er bare iorden sviiin mig til, jeg elsker det..:)
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:27 #18
Dumme svin.
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2001 - 21:29 #19
For ligesom at fortsætte på afveje:

Der var kommet en ny og yngre hane til hønsegården... Den
gamle hane sagde lige ud:
Denne hønsegård er for lille til os begge!
Lad os afgøre det ved et kapløb - den der hurtigst løber
ti gange rundt om bondegården, har vundet!

Den yngre hane var vild med ideen. Det er da ikke noget
problem, at løbe hurtigere end det gamle skrog, tænkte den.

Løbet startede, og den gamle hane lagde ud med et
fuldstændig vanvittigt tempo.
Den yngre hane lagde sig i - baghjulet - for der var jo
mange runder endnu!

Pludselig ved den tredje runde kom bondemanden løbende ud,
tog resolut fat om halsen på den unge hane, og halshuggede
den...

Det var satans! Udbrød han. Det her er den tredje
homoseksuelle hane i denne måned...\"

Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2001 - 21:30 #20
Kan en mand med tyk mave, have tynd mave?

Kan fisk blive tørstige?

Når blinde mennesker bruger mørke solbriller, hvorfor
bruger døve så ikke ørevarmere?

Hvis man smelter tør-is, kan man så tage bad uden at blive
våd?

Hvis kærlighed gør blind, hvorfor er frækt undertøj så
populært?

Hvis supermand virkelig er så smart, hvorfor har han så
underbukserne udenpå?

Hvad kalder man en kaffe-pause på en te-fabrik?

Hvad sker der hvis man bliver skræmt halvt til døde ... to
gange?

Hvorfor siger man \"et par bukser\", når der kun er et stykke
tøj?

Hvorfor skal man have en aftale for at besøge en synsk?

Hvorfor er en boksering firkantet?

Hvorfor bliver en person der spiller på klaver kaldt
pianist, når en der kører race ikke bliver kaldt en racist?

Hvorfor sømmer man låget fast på en kiste?

Hvorfor skal man trykke på \"START\" for at slukke for
Windows 95?

Hvorfor er alfabetet i lige præcis den rækkefølge?

Hvorfor hedder det \"myldre-tid\" når alle bilerne kører
langsomt?

Hvorfor er ordet \"ordbog\" i en ordbog?

Hvorfor er din pegefinger præcis samme størrelse som dit
næsebor?

Hvorfor findes der ikke kattemad der smager af mus?

Synes kyllinger at gummi-mennesker er sjove?

Hvis der er nul grader udenfor i dag og det bliver dobbelt
så koldt i morgen, hvor koldt bliver det så?

Hvorfor er der kun eet monopoltilsyn?

Burde krematorier give rabat til brandofre?

Opfinder man nogensinde en soldrevet lommelygte?

Hvorfor sidder limen ikke fast på indersiden af tuben?

Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:30 #21
Resten> Barrrrrrrrrrrrrrrrrrr :)
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:30 #22
Her er de 10 bud, kan du leve op til dem? Vmuffen ?
1.  Du må ikke have andre guder end mig.
2.  Du må ikke misbruge mit navn, = vidne falsk.
3.  Du skal holde hviledagen hellig, = søndagen.
4.  Du skal ære din far og din mor.
5.  Du må ikke begå mord.
6.  Du må ikke bryde ægteskabet.
7.  Du må ikke stjæle.
8.  Du må ikke vidne falsk mod andre mennesker.
9.  Du må ikke være så misundelig, at du begærer det arbejde,
      som andre mennesker udfører,eller den stilling, de har.
10. Du må ikke være så misundelig, at du begærer din næstes ejendom,
      eller noget, som er hans og hører ham til.
Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:33 #23
John_stigers>  Ha ha ha meget morsomt.....
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:33 #24
Surferens 10 bud:

Du må ikke have andre guder:
og ikke lade internettet optage dig så der ikke bliver plads til bøn og stilhed med Gud.
Du må ikke misbruge din Guds navn
men skal være et kristent vidne overalt på internettet.
Du skal holde hviledagen hellig
så det kristne fælleskab ikke forsømmes til fordel for cyberspace
Du skal ære din far og din mor
så internettet ikke bliver vigtigere end tiden sammen med din familie og venner
Du må ikke slå ihjel
men skal modarbejde enhver form for vold, had og ondskab på internettet
Du må ikke bryde ægteskabet
heller ikke ved at søge websteder og netmiljøer som udstiller og priser pornografi, utugt og uanstændighed
Du må ikke stjæle
og derfor ikke downloade eller distribuere programmer, musik og spil som du ikke har ret til at eje.
Du må ikke lyve
og ikke lægge falske eller fordrejede informationer ud på internettet.
Du må ikke begære din næste hus...
men skal være ærlig og til at stole på så du ikke snyder eller bedrager nogen, f.eks. ved at påtage dig en falsk identitet
Du må ikke begære...
og ikke lade havesygen få magten over dig så du altid SKAL have den sidst nye software eller teknik.
Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:35 #25
Resten>  Det du skriver der kender du vist intet til...  Er det dit nytårsforsæt ??????
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:35 #26

PC-nørdens 10 bud

Lyt aldrig til signalerne fra din krop

Sæt computeren på en ølkasse og dig selv på gulvet

Stil skærmen, så du skal dreje hovedet af led for at se den

Placér skærmen, så solen eller lyset fra en stærk lampe reflekteres i den

Sæt tastaturet yderst på bordet, så håndled og underarm svæver frit i luften, når du taster

Lav være med at skifte stilling, og undgå for enhver pris pauser

Brug aldrig genvejstasterne - en ægte nørd bør have en museskade

Hvil ikke hånden på musen, mens du bruger den, men strit i stedet med én finger, som du krampagtigt hamrer i musen

Sørg for at have printeren lige ved hånden, så du ikke skal op at stå - eller endnu værre: Op at gå

Sidst men ikke mindst: Sid ved computeren så længe som muligt

Med tilladelse fra Danske Fysioterapeuter & Ergoterepeutforeningen.
Avatar billede vmuffen Nybegynder
27. november 2001 - 21:36 #27
Hov hov hov jeg melder jer alle til admin, for i svarer ikke på mit spr...
Avatar billede johnstigers Seniormester
27. november 2001 - 21:36 #28
*loooool*
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:38 #29
Taberens 10 bud.
Det kræver lige så meget energi at være taber som vinder. Lige som vindere arbejder hårdt med at udvikle et bestemt succes-mønster, så arbejder taberne lige så hårdt med at udvikle et \"fiasko-mønster\".

Vinder eller taber? Det kan altid betale sig at kende reglerne, så her er taberens 10 bud:

Undgå for enhver pris at løbe en risiko. At løbe en risiko er farligt. Du kan enten få succes eller fiasko. Og sådan en risiko får dig til at føle dig utilpas.

Hav altid en undskyldning parat. Sørg for at udvikle en række standardundskyldniger som du hurtigt kan hive frem: \"Vækkeuret svigtede\", \"Bilen ville ikke starte\", \"Computeren er brudt ned\" o.s.v. Sørg for aldrig at blive taget på sengen når det kommer til at stikke en god undskyldning.

Sørg for at være usynlig. Forsvind i mængden. Gør dig aldrig bemærket.

Koncentrer dig om konkurrenterne. Gør det til en regel at vide alt om dem. Deres styrker og svagheder, deres muligheder, deres problemer. o.s.v. Skænk aldrig dine egne kunder en tanke.

Bliv aldrig begejstret. Hvis du bliver entusiastisk risikerer du at blive involveret i noget du ikke kan kontrollere.

Se altid først på hvad der gavner dig. Hvis noget kræver en ekstra indsats så vær sikker på at du får din belønning omgående. Blæs på om det gavner dit firma på længere sigt.

Hvis noget går galt så er det ikke din skyld. Skyd skylden på en anden. Rigtig udnyttet kan denne egenskab oven i købet bringe dig i betragtning som leder.

Koncentrer dig om at blive på karrierestigens nederste trin. Tag aldrig et initiativ og være aldrig uenig med nogen.

Lær aldrig noget nyt. Viden er farlig. Du kunne jo gå hen og blive problemløser.

Skulle alt andet svigte så brug \"Det ved jeg ikke\". Eller gør det til dit standardsvar og din succes som taber er sikker.
Avatar billede resten Nybegynder
27. november 2001 - 21:40 #30
Homer´s 10 Bud

1-Alle skal gå i underbukser det skal være forbudt at have bukser på.

2-Øl er mere vigtigt end vand.

3-Fødekæden skal være Nick rivirra´s fødekæde.

4-At være fed og skaldet skal være almindeligt.

5-Personer som Ned Flanders ville ikke være her på jorden.

6-Mandag skal være kotelette dag ahhh

7-Man skal have donuts i stedet for modermælk.

8-Kvinder falder kun for mænd over 140 kg.

9-Menneskerne skal være mindre intelligente.

10-Verden´s drenge skal hedde duff.

Hvis Homer var gud ville han først skabe

Dag 1-Homer skaber øl

dag 2-Homer skaber Mexikanske soup opera`s

dag 3-HOMER SKABER LAND

dag 4-Homer skaber dyrerne

dag 5-Homer skaber floder,søer,havet

dag 6-Homer skaber ferie
Avatar billede dex_dexter Nybegynder
27. november 2001 - 21:55 #31
er det ikke et videnskabeligt forsøg der siger:
når man nedsænker et legme i vand.
SÅ RINGER TELEFONEN?

noget i den stil ik´?