Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 19:48 Der er 21 kommentarer og
1 løsning

lav simpel vote script points / penge?

Heysan,

Er der mon en derude som har tid og lyst til at lave en afstemnings funktion til mit site?

Det skal være muligt, at give forskellige emner en karakter. fx. fra 1 til 5 - og så skal gennemsnittes vises, og gemmes i databasen´, således at man kan sortere alle emner ud fra karakter.

Hvis muligt vil jeg helst betale i points, eller evt. reklame. fx. bannervisninger eller et bestemt antal besøgende, hvis du har en hjememside. hvis alt andet fejler kan vi snakke om et mindre beløb.

scriptet skal implanteres på en side som denne http://www.cosmic.dk/details.asp?id=156

Med venlig hilsen

Klas
Avatar billede egede Nybegynder
27. november 2001 - 19:51 #1
Jeg tror da godt at jeg kan lave det for penge
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 19:54 #2
ja det kan de fleste :) men hvilken pris ?
Avatar billede egede Nybegynder
27. november 2001 - 19:59 #3
Tjaah nu er jeg ikke så erfaren, men kan da godt lave det... Helt præcis hvad skal der være? Skal der være adminrettigheder? Understøtter din server Access og/eller MySQL? Hvor mange (simultane) brugere skal den laves til? jeg kan se at den understøtter ASP...
Avatar billede egede Nybegynder
27. november 2001 - 20:00 #4
Så kan vi diskutere pris...
Avatar billede fri-hash Nybegynder
27. november 2001 - 20:01 #5
alt efter omfanget kan vi godt finde ud af noget med noget banner plads og sådan noget
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 20:03 #6
Der ska intet admin være - Det skal jo indbygges i siden, så at man fx. giver en karakter til det filmklip jeg linkede til i det første indlæg. - Det skal laves i asp / mysql.

>Fri-hash - du er velkommen til at kontakte mig på icq  10385865 for nærmere information hvis du er interesseret.
Avatar billede egede Nybegynder
27. november 2001 - 20:07 #7
ok, hvis fri-hash ikke vil er stadig frisk :)
Avatar billede fri-hash Nybegynder
27. november 2001 - 20:19 #8
du kan kigge på www.den-fede.dk der har jeg lavet så brugerne selv uploader billeder og filmklip og selv bestemmer med deres stemmer hvilken rating filen skal have ..... ratingen er så gennemsnittet af de avgivne karakterer
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 20:23 #9
præsis :)
Avatar billede fri-hash Nybegynder
27. november 2001 - 20:56 #10
ups - havde ikke set det skulle være asp ... jeg kan kun php , understøtter serveren det? ... du behøver ikke lave dine eksisterende aspfiler om
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 20:58 #11
jeg vil helst have de ti asp, da jeg gerne selv vil kunne ændre det, hvis det en dag kræves. og asp er det eneste jeg har bare en lille smule forståelse for ...
Avatar billede fri-hash Nybegynder
27. november 2001 - 21:04 #12
ok, det fatter jeg til gengæld ikke en lyd af *G*
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 21:07 #13
ok - thanx anyway  :)
Avatar billede fri-hash Nybegynder
27. november 2001 - 21:13 #14
men du kan jo nemmest selv ændre det hvis du selv har lavet det ... hvis du kan asp kan jeg sagtens forklare det så su selv kan skrive den korrekte syntaks
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 21:16 #15
jeg har kigget lidt på nogle vote scripts, og det burde jeg vel også kunne få sat sammen .. men jeg har ikke lige tålmodighed til at prøve i denne uge ,, og det må meget gerne kommeop hurtigst muligt :)
Avatar billede egede Nybegynder
27. november 2001 - 21:41 #16
Skal jeg så tage over?
Avatar billede klas Juniormester
27. november 2001 - 21:42 #17
hvad skal du have for det?
Avatar billede egede Nybegynder
27. november 2001 - 22:05 #18
Det ser jo ikke ud til at tage alverdens tid, 200?
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
27. november 2001 - 23:10 #19
kan du se denne afstemning:
http://www.ultraz.dk/referencer.htm

til højre nederst ca. den kan du få... kontakt mig evt. via e-mail eller icq...

icq: 3355264
e-mail: Rasmusvj@hotmail.com

// III LOOOVVVEEE CCCHIIICCKKKSSS
Avatar billede klas Juniormester
28. november 2001 - 15:58 #20
Det er ikke s¨dan en afstemning jeg skal bruge ..  den skal implemteres i min side, så man kan stemme på emner . .
Avatar billede 30297348 Nybegynder
30. november 2001 - 06:54 #21
ehm jeg kan godt lave det i PHP/MySQL
Hvis du vil ha det?
Kontakt mig via. icq uin: 30 29 73 48
Avatar billede klas Juniormester
10. december 2001 - 19:44 #22
lukket