Avatar billede izex Nybegynder
27. november 2001 - 19:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Internet Spg.

Jeg har et stort spg ang. min nye adsl forbindelse... Jeg har 3 computere, en 3Com 16 Ports hub og de kabler der nu skal bruges. Min ene com (Win2k) kalder op til forbindelsen, nu er den på. Men hvad skal jeg så gøre helt præcist, hvad skal jeg sætte op med ip osv? og hvordan skal jeg sætte kabler? (Jeg har 2 netkort i min maskine... og de andre har 1 hver... Der gives mange point da jeg gerne se gode svar...
Avatar billede egobent Nybegynder
27. november 2001 - 19:46 #1
Hvis du skal på nettet med alle maskinerne behøver du bare at køre stikket fra din router i hubben (hvis den er 10/100) og derefter sætte de andre til hubben.
Avatar billede izex Nybegynder
27. november 2001 - 19:47 #2
Jeg har et ADSL modem til at komme på med, altså ikke en router...
Avatar billede izex Nybegynder
27. november 2001 - 19:57 #3
flytter den lige over til det rigtige sted... (spg\'t)