Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:29 Der er 22 kommentarer og
1 løsning

Downloading

Er der nogen der har et godt sted (udover Kazza) at downloade film/sange/software? det skal ik være et prog. men en Hjemmeside
Avatar billede olai Juniormester
27. november 2001 - 14:30 #1
øh lovligt eller ulovligt ???
Avatar billede sluppi Nybegynder
27. november 2001 - 14:31 #2
Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:32 #3
Det må også godt være FTP adresser...
Avatar billede hacicambaz Nybegynder
27. november 2001 - 14:36 #5
prøv MORPHEUS

adressen er: http://pwww.musiccity.com

              :..:MAHKUM:..:
Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:38 #6
Der jo ik nogen af de links der ik er programmer..... det må ikke være et program ligesom kazza... :/
Avatar billede fcs Novice
27. november 2001 - 14:39 #7
Så er der jo www.audiogalaxy.com - den er en kombination af web og et lille program - var det noget
Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:40 #8
Har prøvet AudioGalaxy... jeg leder faktisk efter en HP hvor man kan klikke og downloade.. (spil, media)
Avatar billede Tony Breindal Juniormester
27. november 2001 - 14:40 #9
\"...downloade film/sange/software\"

OK, men du skriver altså selv software ...
Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:41 #10
ye software = spil ?
Avatar billede fcs Novice
27. november 2001 - 14:42 #11
Hvad er det så for en type software du leder efter. Kom med konkrete eksempler på hvad det er du vil finde, så er det lettere at hjælpe dig
Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:42 #12
Ok.. Jeg leder efter Tony Hawk 2
Avatar billede fcs Novice
27. november 2001 - 14:43 #13
Det er ulovligt, så det får du ikke hjælp til herinde. Luk venligst spørgsmålet
Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:44 #14
Det er ik ulovligt at få at vide hvor jeg kan downloade det, kun ulovligt at gøre det..
Avatar billede fcs Novice
27. november 2001 - 14:46 #15
Citat fra reglerne på http://www.eksperten.dk/info_regler.phtml :\"Eksperten.dk skal bruges til lovlige formål. Det vil sige, at det ikke vil blive tolereret, hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre eller anden form for informationer, der kan bruges til ulovlige formål. \"
Avatar billede olai Juniormester
27. november 2001 - 14:49 #16
xzibit > hvis der er brugere, der søger efter warez (pirat-software), mp3 filer, serienumre....
Bare du søger er det forbudt !!
Avatar billede xzibit Nybegynder
27. november 2001 - 14:50 #17
Skal SKE
Avatar billede fcs Novice
27. november 2001 - 14:52 #18
Man burde altså på en eller anden måde checke at folk har læst reglerne når de tilmelder sig. Det ville spare os andre for så meget tid ;-)
Avatar billede olai Juniormester
27. november 2001 - 14:57 #19
fcs> ENIG !!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. november 2001 - 15:27 #20
Download limewire fra http://www.limewire.com. Denne virker lidt ligesom napster, med forskellige filtyper

Hilsen
Kim fra http://www.bufferzone.dk
Avatar billede olai Juniormester
27. november 2001 - 15:33 #21
Sig mig en gang buggerzone, sidder du og sover ??????!!!!!!!!!
Avatar billede bufferzone Praktikant
27. november 2001 - 23:46 #22
Det er før sket, du skal tænke på at jeg er en gammel mand. Vent jeg skal lige have tørret savl af skjorten. Så nu er jeg vågen!!!!

Iøvrigt kan du downloade lovlige ting med limewire, det er det jeg bruger den til og jeg tror selvfølgelig det bedste om mine medmennesker, selv når jeg sover.
Avatar billede swordcat Nybegynder
27. november 2001 - 23:48 #23