Avatar billede toftevej Nybegynder
27. november 2001 - 13:41 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Åbne et Word doc i Word fra internettet

Hey, jeg har et problem, der går mig på.

Når jeg åbner et word dokument fra en hjemmeside bliver den åbnet i Internet Explorer og ikke i Word.
Dette irriterer mig, da jeg ofte skal bruge noget af Word\'s funktionalitet på dokumentet (og det kan IE ikke gøre for mig).

Er der en måde hvorpå jeg kan forhindre IE i at agere Word applikation når et dokument åbnes?
Enten på klienten eller serveren. Helst serveren, da jeg ikke er den eneste med problemet og det ville være lækkert hvis det kunne løses centralt.
Avatar billede mile Juniormester
27. november 2001 - 13:48 #1
Højreklik og vælg \"Åbn i nyt vindue\".
Avatar billede toftevej Nybegynder
27. november 2001 - 14:21 #2
Det virker ikke den åbner dokumntet i et nyt IE vindue (og ikke i en word applikation). Desværre :-/
Kan man ikke i IE slå det fra i fil associeringer eller noget i den stil? Dvs. indstille IE til ikke at åbne word docs, men lade Word om det.
Avatar billede kapla Nybegynder
08. oktober 2003 - 23:09 #3