Avatar billede 110777 Nybegynder
27. november 2001 - 13:16 Der er 2 kommentarer

SB LIVE under Win2K og XP

Jeg har oplevet flere spil efterhånden hvor min lyd hopper/hakker eller på anden måde ter sig under introer, et par spil fra hukommelsen:

Heroes 3
Baldurs gate (shadow of Arm(sp?))

Jeg har de nyeste drivere, jeg har den sidste nye version af DirectX og al den slags, jeg har prøvet både at downgrade mine drivere og directX og alt mulig andet der imellem, men den vil bare ikke makke ret, der er intet i vejen, når først spillet går i gang, jeg kan også sagtens afspille film i full screen med perfekt lyd og afspille musik, det er kun visse introer der ikke vil lyde ordentligt, nogen der har nogle forslag, jeg har søgt hos både microsoft og creatives knowledge bases til mine fingre blødte, men jeg kunne ikke finde noget som der løste problemet.

Mit system

EpoX 7KXA Motherboard
512MB PC133 RAM
Athlon 800 Mhz
Creative SB Live 1024
Geforce Pro 32MB
Avatar billede guiron Nybegynder
03. december 2001 - 12:39 #1
Kører du NTFS på det drev hvor spillene ligger?? Dette kan nemligt godt være problemet da der er nogen spil der ikke kan køre på det.
Avatar billede 110777 Nybegynder
03. december 2001 - 15:36 #2
JA, jeg bruger NTFS, men spillene kører, det er kun introen der hakker, jeg har også¨tjekket at det ikke er et spørgsmål om at der bliver delt resourser mellem ting, men det er det heller ikke.