Avatar billede debugger Nybegynder
27. november 2001 - 11:39 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Understøttelse af innerHTML

Hvor langt ned i IE of NN versioner skal man før innerHTML ikke virker mere....

De andre browsere er jeg ærlig talt ligeglade med... :o)
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. november 2001 - 11:40 #1
IE 4.x
NN 6.x
Avatar billede olebole Juniormester
27. november 2001 - 11:40 #2
<ole>
Det virker i IE4\'ere og fra NS6.0 og op
/mvh
</bole>
Avatar billede debugger Nybegynder
27. november 2001 - 11:48 #4
Takker begge to.... først til mølle princippet gælder vel mgt points, når svarene er det samme? Correct me if im wrong.
Avatar billede olebole Juniormester
27. november 2001 - 11:50 #5
Helt fint med mig  ;o))
/mvh
Avatar billede nikolajdu Nybegynder
27. november 2001 - 11:51 #6
Der var vist ingen der havde beklaget sig hvis du havde delt dem mellem os. Ole kom trods alt kun \"for sent\" fordi han absolut skal fylde ekspertens database med sit <ole><bole> pjat. *LOOOL*
Avatar billede olebole Juniormester
27. november 2001 - 11:55 #7
Det er nærmere, fordi jeg ikke fylder pjat imellem dem - men tænker over det, der kommer til at stå .........og så er det jo vigtigt at overholde syntaksen!  :)
Du skal iøvrigt huske det rigtige slut-tag - ellers virker jeg ikke  =o))
/mvh