Avatar billede cdk Nybegynder
27. november 2001 - 10:52 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Compuer

skal samle en computer til en han skal bare computeren til at skrive, internet og børnespil så jeg ved ikke helt hvad det skal være???

krav
17\" skærm
unden 6000 kr.
Avatar billede bin_laden_stinker Nybegynder
27. november 2001 - 11:03 #1
Avatar billede omen Nybegynder
27. november 2001 - 12:37 #2
Hvis han bare skal bruge den til at skrive dokumenter, internet og børnespil, behøver det egentlig ikke være mere end en Pentium 200 32 MB RAM, faktisk ikke engang så hurtig. Sådan en computer vil du vel kunne få til under en tusse, ekls. skærm. Word kræver en 486\'er, Internet Explorer kan du få i alle versioner, og kan bruges til alle computere i alle størelser. Hvis det er børnespil som Magnus og Myggen, er det jo simple 2D spil, som hverken kræver noget kraftigt grafikkort eller mange RAM. Er det 3D spil, som i stil med Croc og Super Mario 64, kan jeg anbefale et RivaTNT, eller bare Voodoo2, og 64 RAM.
Avatar billede cdk Nybegynder
27. november 2001 - 14:28 #3
har selv fundet ud af det...
Avatar billede cdk Nybegynder
27. november 2001 - 14:28 #4
nnu når i har brugt tid på den så...
Avatar billede omen Nybegynder
27. november 2001 - 16:59 #5
Takker for point, og held og lykke med det :-)