Avatar billede petersen2 Nybegynder
26. november 2001 - 22:44 Der er 24 kommentarer

http://www.eyeq.vcd.dk - nyt design

hej mig og min ven har lavet http://www.eyeq.vcd.dk hvad syntes i om designet på siden nu?
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 22:49 #1
HAllo!!!

1. Hvem er du?
2. Tror du selv du må hapse mit design?
3. HVad vil du betale for det?

JokN - Som har lavet topgrafikken og menu tingene...

FY!...
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 22:51 #2
Jeg har alle psd filerne hvis folk vi lhave beviser!!!

Øjeblik, finder lige et link til mit design...
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 22:52 #3
dette er mit:
http://jokn.webpunkt.dk/eyeq/2/index2.htm

Hvad tror du selv????
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
26. november 2001 - 22:53 #4
Hmm jeg synes jeg har set noget af designet før... kan ikke lige huske hvor.... nåå ja det var jokn der viste mig det for en uge siden.

Stop dog med at nakke andres design og lav dit eget i stedet....
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 22:53 #5
Jeg overvejer ret kræftigt at kræve mere end en undskyldning!
Avatar billede medions Nybegynder
26. november 2001 - 22:53 #6
YEHAR....!! PUS DEM jokN!!!!!

FØJ!!! SKAM dig petersen2 !!!

Det findes ik\' noget grovere!!!
Avatar billede petersen2 Nybegynder
26. november 2001 - 22:56 #7
Hermed en undskyldning ,troede bare ikke du brugte siden til noget...
fjerner den om lidt!
Avatar billede realone Nybegynder
26. november 2001 - 22:58 #8
http://www.eksperten.dk/spm/138899 med brugeren \"eyeq\" ??
</RealOne>
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 22:58 #9
petersen2:

Hvad hedder du?
Hvem har vist dig siden?
Kender jeg dig fra icq?
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 23:00 #10
realone:
skal han ikke anmeldes? (altså på eksperten)
Avatar billede realone Nybegynder
26. november 2001 - 23:06 #11
jokn --- Ved det ikke rigtigt - men det ser meget mistænkeligt ud, at brugeren eyeq først opretter ca. 1000 spm om eyeQ, så har den bruger ikke flere points, og nu spørger petersen2 hele tiden..!
</RealOne>
Avatar billede chris2k Nybegynder
26. november 2001 - 23:07 #12
petersen2--> Det du har gjort er meget alvorligt. Du må ALDRIG stjæle fra andre, ligegyldigt hvad du tror. Hvis du ikke fjerner indholdet fra Internettet, kan du forvente en retsag.

chris, ven af jokn.
Avatar billede realone Nybegynder
26. november 2001 - 23:09 #13
Og hvilket sammentræf at petersen2 blev oprettet dagen efter dette spm:
http://www.eksperten.dk/spm/135574
</RealOne>
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 23:10 #14
realone...... ja.... netop :o)

jeg anmelder ham først på eksperten... så må vi se om det bliver til mere....
Avatar billede realone Nybegynder
26. november 2001 - 23:12 #15
jokn .. ok ;o)
</RealOne>
Avatar billede realone Nybegynder
26. november 2001 - 23:16 #16
petersen2 --- Du har måske intet at sige til dit forsvar eller er du allerede nu ved at oprette en ny bruger!?
</RealOne>
Avatar billede jokn Nybegynder
26. november 2001 - 23:25 #17
Han kontaktede mig på icq...

mild som jeg er tog jeg imod en undskylning...
men jeg synes også lige i skal se samtalen fra icq:
Xenix: Du må meget undskylde!:-(
JokN: hmm.... ok...

hvem har vist dig deisgnet?
og hvem har givet dig mit icq nr?
Xenix: sådet på en svensk eyeqsite..
Xenix: http://jokn.webpunkt.dk/jonask/index.php?page=contact&lang=dk det står lige der!
JokN: nåre ok...

hvor så du designet?
Xenix: på en svensk eyeq site!
JokN: ja, men har du et link?

at du siger det holder jo ikke så meget...
Xenix: http://home.tiscali.dk/~eyeq/
JokN: hmm okay...

jeg tager imod undskylningen, men gør det ALDRIG igen!

hvis jeg gad kunne der komme en ret stor sag ud af det...
Xenix: kunne der?
JokN: ja, absolut...
Xenix: du er ret god til det der med design!
JokN: for det første har jeg fået lov af eyeq.dk at bruge billiderne, så de kunne faktisk også hænge dig....
JokN: tak :)

så lad det blive ved det... men brugeren er anmeldt, da det jo stadig er imod reglerne at have 2 brugere...
Avatar billede fiskesuppe Nybegynder
26. november 2001 - 23:31 #18
Sådan skal det lyde :)
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 08:23 #19
jamen det er jo vores gode ven Xenix aka problemos

Bare meld ham!

det er mindst han 5 bruger
Avatar billede Slettet bruger
27. november 2001 - 20:32 #20
Hvad med lige at acceptere de andre spørgsmål du har kørrende?
Avatar billede danielle Nybegynder
02. december 2001 - 09:34 #21
Desuden har du også \"lånt\" dine menubilleder fra den officielle side, eyeQ.dk..

Personligt kan jeg ikke fordrage respektløse og uintelligente folk der kopierer grafik og designs, men det er jo ikke folks holdninger der er det værste. Hvis du bliver ved, ender du en eller anden dag med at blive taget for det..

{ danielle }
{ mizzd.dk }
Avatar billede roedz Nybegynder
02. december 2001 - 14:02 #22
JokN -> Jeg vi sige, det eneste der er at gøre når andre \"hugger\" ens design -- Kræv betaling for det!!! Det gør vi i det firma jeg ejer, og det virker, de folk der har gjort det mod os gør det aldrig mere!!

En passende betaling vil være min. 8-10000 kr.

Og hvis du har beviserne i ordene så bruge der ikke være nogle problemer!!!!
Avatar billede coinz Nybegynder
03. december 2001 - 14:07 #23
hvorfor er der ikke nogen der har politi anmeldt ham... det kan sgu da ikke passe at han skal bryde © loven og så bare skride fra det...?!

-coinz-
Avatar billede chris2k Nybegynder
03. december 2001 - 16:50 #24
Man må jo spørge sig selv hvor meget man vil gå op i det. Manden har undskyldt, og dette er nogle gange nok. Husk at det er Danmark vi lever i, ikke USA.