Avatar billede snowlife86 Nybegynder
26. november 2001 - 20:48 Der er 2 kommentarer

Hvor kan jeg få WALLY?

Hej, jeg har lige læst et spørgsmål. Og der står man kan lave bane,skins til counter-strike for at bruge Wally programmet. Og jeg vil gerne vide hvor man kan få programmet Wally.

Kan i hjælpe mig??!!
Avatar billede speedy Nybegynder
26. november 2001 - 20:50 #1
Avatar billede dalamar Nybegynder
27. november 2001 - 09:28 #2
Du kan ikke lave baner i Wally kun skins til væggene. Hvis du vil lave baner skal du have Worldcraft.

som du kan finde her: http://www.valve-erc.com/files/?category=Worldcraft

De har så af en ukendt grund flyttet den nyeste af versionerne, men den bliver nok hurtigt lagt op igen.

Ellers så mail mig så uploader jeg den til dig.