Avatar billede cliecard Nybegynder
26. november 2001 - 19:41 Der er 2 kommentarer

Opret bruger?

Jeg har lavet dette lille udemærkede brugersystem, med en Access-database, og noget ASP. Og det kører også fint alt sammen BORTSET fra at jeg skal oprette brugere manuelt. Og da jeg ikke er den store haj til sådant noget, vill jeg høre om der var nogen der kunne guide mig igennem hvordan jeg kunne lade mine brugere oprette sig på følg. måde:

1. Man udfylder en formular med Navn, e-mail, alder og postnummer.
2. En mail bliver sendt til personens inbox, medfølgende et unikt password.
3. Brugeren SKAL aktivere sin \"konto\" inden 30 dage. Hvis ikke slettes brugeren...

?????
Er der nogen der som sagt kan GUIDE mig til det, og evt. bare sige hvordan????

/Cliecard
P.S.: Hvis der skal flere point til, så sig lige til, ik\'?
Avatar billede egede Nybegynder
26. november 2001 - 19:48 #1
http://www.html.dk/tutorials/asp/ fra lektion 17 og også lige lektion 11 burde lære dig alt hvad du har brug for...
Avatar billede mnoergaard Nybegynder
27. maj 2003 - 23:19 #2