Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:02 Der er 33 kommentarer og
2 løsninger

Hvofor klør det ?

Hvofor klør det altid når man skal spille død ?????

Ja jeg keder mig, men jeg undrer mig også. ;o)
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 19:04 #1
jeg ved det ikke men tror det er fordi hvis du konsentrære dig så meget om at det ikke skal klø eller noget så begynder det

fedt spørgesmål
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. november 2001 - 19:05 #2
Fordi at du tænker på at du skal ligge helt stille osv. Det er nogenlunde det samme der sker hvis en mand ikke kan få dyret op at stå fordi at fjolset tænker \"Det her går ikke nu skal den bare op at stå\"! hvis du derimod tænker haha jeg ser død ud og slapper fuldstændigt af så går det bedre :-)

-Jonas
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 19:06 #3
kan du ikke prøve og spøge hos netdokter i stedet

det her er et IT-forum
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:07 #4
Space> Jeg var godt klar over at dette ville skabe lidt røre i andedammen. Men engang imellem skal der ske lidt skæg og ballade, og dette er en harmløs måde at gøre det på..
Avatar billede Peter Praktikant
26. november 2001 - 19:09 #5
er du pervers? Hvornår spiller du død?
Hvis du er pervers skal du ikke svare på spørgsmål nummer 2.
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 19:10 #6
Det drejer sig om at den menneskelige hjerne har svært ved at udelukke ting man bliver gjort opmærksom på. Lad mig give et eksempel i form af et tankeeksperiment som DU skal deltage i. Bare følg nedenstående instruktioner:

1. Lad være med at tænke på en grøn ost.

Hvad var det første du tænkte på? En grøn ost vil jeg vædde på!!!

Hvis man derfor vil undgå at blive opmærksom på noget nytter det derfor ikke at minde sig selv om det man skal undgå konstant. Når man spiller død, ligger man ofte og tænker: \"Bare det ikke begynder at klø...\" og som i eksemplet ovenfor er det altså nærmest 100% sikkert at det så begynder at klø. Det er altså groft sagt frygten der fremkalder det frygtede. Næste gang du skal spille død, så koncentrer dig 100% om at tænke på noget rart, f.eks. jordbæris. Kan du koncentrere dig om det vil det heller ikke klø!!!
Avatar billede nomiz Nybegynder
26. november 2001 - 19:11 #7
:-)
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:11 #8
Vi er en flok mænd der mødes hver d 1 i måneden, og så ser vi hvem der kan spille død længst.
Vinderen er en billet til Helsingørs brødristermuseum..
Avatar billede dengalepose.dk Nybegynder
26. november 2001 - 19:15 #9
Jeg gad ikke vinde, hvis jeg blev til en billet... :)
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 19:16 #10
He He vmuffen du er bare dejlig :-)

Hmmm kan man komme med i den klub ?
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:18 #11
Resten>  Hmmm det er meget meget svært at være med. Du skal bla stå i lære i et voksmuseum i mindst 2 år, og derefter stå i kongens have mens duerne overskider dig..
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 19:18 #12
Til freefreelancer > det husker jeg lige det der
Til fcs > Nu kan jeg ikke glemme den skide ost igen... Damn
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:20 #13
fcs> Ja den ost har gjort mig sulten. ;o)
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 19:20 #14
Ron>> Du skal bare lade være med at tænke på den ;-)
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 19:21 #15
jeg kan noget andet?????
Jeg kan imiterer en fugl (post danmark) *LOL*
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:22 #16
Fcs> Hmm det er vel detsamme som når man skal ned og købe feks rugbrød, man kommer hjem med alt andet end lige netop det skide rugbrød...
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. november 2001 - 19:23 #17
dgp.dk>> me too :o)
Avatar billede fcs Novice
26. november 2001 - 19:23 #18
Vmuffen>> Ja, det er det måske nok
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:25 #19
Resten> Du skal tænke på din eks kone, hun var ekspert til at spille død.  *LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOL*
Avatar billede trivial Nybegynder
26. november 2001 - 19:31 #20
Hehe....LOL

Mvh Asger/Trivial
www.Hard-News.subnet.dk
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 19:34 #21
Min eks kone ? jeg er Bøsse ligesom dig
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 19:36 #22
så vit jeg ved så bor vi 2 i samme hus og du sidder inde på den anden side af væggen ? eller er du over hos rødkål og rense tarm.
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:36 #23
Resten>  Shhhhhhhh din klovn, det var der ingen der skulle vide.
Nu kan jeg ligeså godt sige mit job som saunamester op i svømmehallen op, efter dette er kommet frem...
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 19:38 #24
GRINER
*lolffffffffffffffffffffffffffff*

Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. november 2001 - 19:39 #25
Resten > Vil du lige fortælle mig hvorfor at du kan synes at en fyr er dejlig? *G* Og når han oven i købet snakker om kongens have og overskidte duer *G*
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 19:40 #26
Og jeg som troed du haved et job som it-ansvarlig i ebberødbank.
og så har du løjet i alle de år snøft snøft
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 19:42 #27
Det er fordi han har røven sludder muffen fuld af penge derfor kan jeg li ham.
*GGG*
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. november 2001 - 19:43 #28
*G* Okay Skummelt nok..Så er det derfor så mange er faggets ?
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:44 #29
Hov hov du..  ;o)
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. november 2001 - 19:45 #30
*G* Rolig nu ikke sådan ment :-O
Avatar billede freefreelancer Nybegynder
26. november 2001 - 19:46 #31
Men tror du ikke at det var make up artist du skulle  have været ? *g* eeej okay nu skal jeg nok holde op *g*
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 19:47 #32
Hææææ hææææææ hæææææææ Jeg danser nøgen rundt ismurt harsk madolie mens jeg slår mig selv med mine beskidte sokker..
Avatar billede rfogh Nybegynder
26. november 2001 - 20:01 #33
resten 8===> (_*_) vmuffen
Avatar billede vmuffen Nybegynder
26. november 2001 - 20:03 #34
rfogh>  Hmmm jeg er ikke helt sikker på den der.  :)
Avatar billede resten Nybegynder
26. november 2001 - 20:07 #35
*GGG* 13@13^