Avatar billede animus-mono Nybegynder
26. november 2001 - 16:34 Der er 3 kommentarer

Opstart.. problem efter DMI pool data.. \"NTLDR mangler\"

Jeg lovede lige at hjælpe en ven i nød, hans computer gik ned ved en alm. CD brændning.. Og nu hvor den starter op så kommer der en lille besked efter Dmi pool data. \"NTLDR mangler\"
han har prøvet at boote med cd, men intet held :/
Håbede på nogen ku hjælpe.
jeg syns den er lidt svær, jeg har aldrig set noget ligende. så 60 point til første og bedste svar på en løsning.. det skal indebære \"hvad er fejlen?\" \"hvad kan vi gøre?\"
M.V.H

MoNo
Avatar billede animus-mono Nybegynder
26. november 2001 - 16:50 #1
okey .. lidt flere points..
Avatar billede retaxes Nybegynder
26. november 2001 - 17:13 #2
Prøv om du kan bruge Fdisk  /mbr, det kunne være bootsporet der manglede!
Avatar billede tortuga Nybegynder
26. november 2001 - 22:52 #3
Hvis det er 2000 sæt skiven(win2K cd\'en) i og når den kommer ind i setup\'en vælg gendan/recover/repair installation. Så skulle den gerne installere en ny loader. Ved NT4 skal du vist bruge disketterne, er dog ikke sikker på det er så nemt som med 2000.