Avatar billede samiki Nybegynder
26. november 2001 - 16:33 Der er 5 kommentarer og
2 løsninger

ICQ under opstart - slettes

Jeg har installeret icq og kører med højeste sikkerhedsniveau (altså med password), da jeg deler min pc med en anden.

Jeg kunne godt tænke mig, at icq IKKE startede op, når jeg tændte min pc. I øjeblikket popper der et vindue op, hvor jeg bliver spurgt om password, men det kunne jeg godt tænke mig at undgå.

Jeg vil gerne have at icq kun starter, når jeg beder om det. Jeg har prøvet at fjerne programmet under menuen start, men det starter alligevel op, når jeg genstarter pc\'en.

Håber at nogen kan hjælpe mig.
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 16:35 #1
Start -> kør.. og så skriver du msconfig og der inde under start kan du stå programmer fra og til!
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 16:35 #2
stå = slå
Avatar billede praetorian Nybegynder
26. november 2001 - 16:35 #3
Det ligger den der net detect agent som slås fra således:

Main - Preferences - fjern flueben i lauch ICQ on Startup
Avatar billede samiki Nybegynder
26. november 2001 - 16:44 #4
Tusind tak for hjælpen.....det har irriteret mig i en hel uge......men sådan er det når man ikke er klogere *S*
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 16:46 #5
ok :) tak for points, selv om jeg ikke kan se hvorfor praetorian skal have points når jeg var hurtigst.. men skit pyt =O)
Avatar billede praetorian Nybegynder
26. november 2001 - 16:48 #6
Ron:

så også svaret og skrev og der var ikke andre der havde skrevet på det tidspunkt, bemærk at det er 30 sekunder det drejer sig om :-)
Avatar billede --==ron==-- Nybegynder
26. november 2001 - 16:52 #7
ok.. ja, det havde jeg ikke set, men lad det nu bare ligge.. gider ikke have en kæmpe dis. ud af det :)