Avatar billede tommytc Nybegynder
26. november 2001 - 16:31 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Google-pis

Hvad helvede laver det google-pis her på Eksperten.
Jeg kan virkelig ikke se noget godt formål med det.
Når jeg har søgt under et emne og fundet måske 20 der relaterer til det jeg søgte og klikker ind på en af dem for derefter at klikke \'Tilbage\' i IE browseren er det pludselig Google der overtager, og man er også pludelig kastet tilbage til alle emner. Hvis det har været meningen at gøre det lettere for Ekspertens brugere, så har man taget grundigt fejl...Google i Eksperten skaber ikke andet end kaos og forvirring...fjern det lort der aldrig skulle have været brugt.

Tommy
Avatar billede flyhigh Nybegynder
26. november 2001 - 16:34 #1
hmmm når man tænker på den tid hvor eksperten havde problemmer med deres egen søgefunktioner. så er det den perfekte løsning. ps GOOGLE RULEZ ALT som søgemaskine...
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 16:34 #2
Næh, og man kan også kun søge efter spørgsmål der er indekserede, så hvis du ikke lige kan huske hvilket det var skal du vente en måned til Google kommer forbi. Ren røv...

Men den søgefunktion har jo aldrig virket. Det må være pinligt at lægge navn til den...
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 16:36 #3
En søgning på \"drop down menu\" (uden anførselstegn) giver 3 resultater. Og der er nok de første 1000 spm herinde om diverse dropdown menuer.
Avatar billede NanoQ Nybegynder
26. november 2001 - 16:36 #4
Google søgningen er blevet implementeret som en \"lappeløsning\". Ekspertens gamle søgefunktion var 100% ubrugelig. Jeg går ud fra man har valgt Google som midlertidig løsning. Det er jo noget af en mundfuld at kode en helt ny søgefunktion til et site der kun lever 1,5 måned endnu (Den nye verison af Eksperten går iflg. Admin i luften 14 dage inde i det nye år - her MED egen søgefunktion)

Så dine ukvemsord er ikke berretiget - lad være med at bruge den, hvis du ikke kan lide den...

NanoQ
Avatar billede Slettet bruger
26. november 2001 - 16:39 #5
Ukvemsordene er da berettiget. Google er næsten værre end ingenting.. :)
Avatar billede kapla Nybegynder
26. november 2001 - 16:54 #6
\"Men den søgefunktion har jo aldrig virket\" Jo den har, dengang eksperten var i ASP. :)
Avatar billede tommytc Nybegynder
26. november 2001 - 17:10 #7
NanoQ...til din bemærkning : Så dine ukvemsord er ikke berretiget - lad være med at bruge den, hvis du ikke kan lide den...

Jeg ønsker da heller ikke at bruge den...men den møver sig jo ind alligevel...Man kan jo ikke undgå den...hvorfor tror du ellers at jeg lægger dette indslag ind ?
Avatar billede tobias_cool Nybegynder
27. december 2001 - 21:41 #8
Helt enig Bullshit.

Den er virkelig dårlig og i længden er det træls hele tiden at skulle \"åbn i nyt vindue\".

og hvis man endelig lader være med gøre det og trykker tilbage så er det ikke nok med at søge igen så skal man ud på forsiden og finde den kat.
og søge igen for at være sikker på det virker