Avatar billede soenderup Nybegynder
26. november 2001 - 15:24 Der er 4 kommentarer

SMS-sender

Ok... nu kommer spørgsmålet igen! Jeg har ledt i tidligere besvarelser, dog uden at blive klogere.

Jeg skal lave et site, hvorfra man som reg. bruger kan skrive og sende en besked til alle mobilnumre tilmeldt dette site. Problemet er jo nummer-kompabiliteten, som jo medfører, at vi ikke længere kan spore et \"nummers\" udbyder længere, så hvad gør jeg nu? Jeg ved det koster, men hvor skal jeg starte?  Er der nogle danske selskaber der tilbyder leje på en server der er i stand til at sende sms-beskeder...

/Sønderup
Avatar billede cliche Nybegynder
26. november 2001 - 15:26 #1
nej du kan jo bare sende til

*******@sms.tdm.dk  mener det er den, så bliver de sendt til alle andre :)

*******@smartsms.dk virker også tror jeg :)
Avatar billede soenderup Nybegynder
26. november 2001 - 15:27 #2
ok... kræver det en samarbejdsaftale eller?
Avatar billede reno16 Nybegynder
26. november 2001 - 15:28 #3
det er jo ligegyldigt hvilken en man sender til.... du kan også bruge orange som gateway...
Avatar billede cliche Nybegynder
26. november 2001 - 15:29 #4
reno16 men orange har det med at lukke deres gatewar fra bestemte domæner :) har haft det problem engang da de hed mobilix  :)

men nej ingen aftale skal på plads