Avatar billede Slettet bruger
23. marts 2000 - 13:17 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

traktor *brmm* *brmmmm*

Jeg skal bruge en traktor i 3ds/max/dxf format - nogen der kan hjælpe mig...

BRRRHHHMMMMM :)
Avatar billede andersmp Nybegynder
23. marts 2000 - 13:27 #1
Skal det være en /real/ traktor eller må det gerne være en /toon/ traktor.

Jeg lavede en gang en lille buttet traktor, jeg skal se om jeg kan finden - sikkert i en eller anden kryptisk zip fil ,-)
Avatar billede roslev Nybegynder
23. marts 2000 - 14:58 #2
Prøv at kigge på http://www.3dcafe.com/asp/vehicles.asp
De har en "industrial tractor" i 3DS-format (tractor.zip) - har ikke selv prøvet dem, men det er da et forsøg værd!
Avatar billede Slettet bruger
24. marts 2000 - 09:09 #3
anders - nok nærmere en real/traktor - men jeg vil da gerne se om du har noget jeg kan bruge :)
roslev - jeg har kigget dér. Oxo under industrial, og der var ingen traktorer - kun nogle gaffeltrucks osv. men ingen jeg kan bruge da jeg stadig har 3dmax r1.
Avatar billede Slettet bruger
27. marts 2000 - 09:11 #4
jeg så hvilken tractor.zip du mener - men det er jo overhovedet ikke en tractor :(
Avatar billede danneck Nybegynder
05. april 2000 - 14:02 #5
Hvorfor bruger du ikke 3dmax r3.1 eller i det mindste 2.0?
Avatar billede roslev Nybegynder
06. april 2000 - 03:19 #6
danneck>> Hvad er det for et spørgsmål?? 3.1 koster kr. 29.000,-.
Avatar billede andersmp Nybegynder
06. april 2000 - 13:28 #7
Nogle glemmer at man kan /købe/ dette program. Jeg vil mene at pengene er givet godt ud(selv om det er mange!), helt klart en god softwarepakke ,-)
Avatar billede neo25 Nybegynder
08. juni 2000 - 13:54 #8
Download en trial version af 3D MAX r3.1, download så et Crack, og vupti... du har 3D MAX r3.1, no problemo!!!
Avatar billede roslev Nybegynder
08. juni 2000 - 16:39 #9
Neo>>>
1. Der findes ingen trial-version af 3D Studio Max
2. 3D Studio Max er beskyttet af hardware-dongle
3. Eksperten er ikke et warez/crack-forum

joker>>>
Hvis du ikke har noget imod at betale for modeller, så prøv http://modelbank.viewpoint.com/
Avatar billede neo16 Nybegynder
03. juli 2000 - 20:40 #10
Send størrelsen på traktoren, så kigger jeg på det!

danny.thune@get2net.dk
Avatar billede cure-fec Nybegynder
27. februar 2001 - 12:37 #11
Jeg vil gerne lave en traktor til dig, men det kommer til at koste lidt flere point!!