Avatar billede radium Nybegynder
23. marts 2000 - 13:06 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

PHP/ASP Mail system... 2000kr gives...

Jeg skal bruge et component/script som f.eks mail.forum.dk som kan chekke den indtastede brugers Email... Man skal kunne ændre sit password osv... Jeg bruger MS Exchange5.5 Winnt4.0 + Optionpack....

Avatar billede mjess Nybegynder
23. marts 2000 - 13:33 #1
Med Exchange server følger der et produkt/komponent, der hedder "Microsoft Outlook Web Access"

Mon ikke du kan bruge det?

/mjess
Avatar billede kornfreak Nybegynder
23. marts 2000 - 15:44 #2
Det er der mange der leder efter, se bare her http://www.eksperten.dk/spm.asp?id=13178
Avatar billede bocker Nybegynder
23. marts 2000 - 18:50 #3
svarer du hvis man skriver, jeg har endnu ikke hørt om det upload modul, som du ville købe.
Avatar billede atomizer Nybegynder
23. marts 2000 - 23:08 #4
Der findes mange gratis scripts som kan tilpasses til linux server, de skulle være lette at konventere.
prøv at gå ind på
http://freshmeat.net/
og søg efter webmail

//Atomizer
Avatar billede radium Nybegynder
12. april 2000 - 20:21 #5
Hmm... Intet jeg ku bruge :(
Avatar billede bocker Nybegynder
12. april 2000 - 20:31 #6
måske fordi du ikke har kommenteret det før! og ville du købe det upload modul??