Avatar billede fjotte Nybegynder
26. november 2001 - 13:20 Der er 3 kommentarer

spil på net

hej jeg sidder med min søn og vil spille red alert 2 mod hianden begge computer er koble til nette har prøve at rode lidt med det selv, men uden held hvor og hvordan gør vi.
Avatar billede mc_goblen Praktikant
26. november 2001 - 13:26 #1
Det skal lige siges at hvis det IKKE er en orginal cd, kan man IKKE spille over nettet. Ellers skal du starte spillet og vælge Internet. Så går det automatisk på internettet og du er klar til at spille. Hvis I har 2 computere med netværkskort kan I spille over netværk. Det kører bedre på den måde...
Avatar billede fjotte Nybegynder
26. november 2001 - 13:41 #2
det er orginal cd og vi prøve både netværk og internet men den besked vi fik var only one player
Avatar billede access-idiot Nybegynder
26. november 2001 - 13:46 #3
jeg kan ikke rigtig hjælpe med de få informationer jeg får. Hvornår får i den fejlbesked, får i den også hvis i prøver over LAN? Når i på nettet inden den kommer med fejlen?