Avatar billede husmand Nybegynder
26. november 2001 - 12:37 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

TV-out på mpeg kort..

Kan man dedikere en DivX afspiller til at afspille film via mit Hollywood plus mpeg kort så jeg kan se filmen på TV??
Jeg kan indtil videre kun se DVD i den afspiller der følger med mpeg kortet og ikke DivX.
Jeg kører Windozs 2K prof. og har kun TV-out på mit mpeg kort og har et Riva TNT2 32mb grafikkort
Avatar billede guiron Nybegynder
26. november 2001 - 13:09 #1
Der findes et lille værktøj der gør det muligt at afspille divx over sit hollywood plus kort. Men denne virker desværre ret ringe indtil videre men det kan lade sig gøre.

Jeg skal lige se om jeg kan finde linket til den side hvorfra man kan hente programmet.

/Guiron
Avatar billede guiron Nybegynder
26. november 2001 - 13:12 #2
http://www.divx-digest.net/software/player/divxplus.exe

Denne skulle virke så godt som det nu kan lade sig gøre. :)

/Guiron
Avatar billede husmand Nybegynder
26. november 2001 - 16:20 #3
prøver.....
Avatar billede husmand Nybegynder
26. november 2001 - 17:03 #4
...det virker desværre ikke som om at det virker.. øv men ellers tak
Avatar billede jxnnes Nybegynder
26. november 2001 - 17:40 #5
Husmand>>
Ved du hvor man kan få fat i det program der hører til dit mpeg kort for jeg går ud fra det er Real magic hollywood plus, der snakkes om????

/Jxnnes
Avatar billede husmand Nybegynder
26. november 2001 - 18:37 #6
Jxnnes>>
Hvis jeg har forstået spørgsmålet rigtigt så er det på www.sigmadesigns.com du finder drivere og program til Realmagic kortet

Husmand
Avatar billede husmand Nybegynder
26. november 2001 - 18:49 #7
http://www.sigmadesigns.com/support/downloads.htm
for at være helt nøjagtig

/Husmand
Avatar billede jxnnes Nybegynder
27. november 2001 - 16:30 #8
takker jeg prøver....