Avatar billede webs Nybegynder
23. marts 2000 - 11:40 Der er 1 kommentar og
2 løsninger

Online butik!

Er der nogen der kan lave et online butiks-system som det der er på http://www.itbutikken.dk/?

og hvad vil en evt. pris og tid være?
Avatar billede hektor Nybegynder
23. marts 2000 - 15:01 #1
Ja, det vil jeg da mene at jeg kan.

Tid og pris ... tjaa ... kommer jo an på. Hvis du "bare vil have noget som det itbutikken har" så tager det nok noget længere tid end hvis du helt specifikt VED hvad du vil have. Etc, o.s.v. :-)

Men du kan da skrive en email til mig, hvis du vil vide mere.
hektor@mentaleye.com
Avatar billede rbnstudio Nybegynder
23. marts 2000 - 16:22 #2
DanDomain har lavet et færdigt butikssystem. Se mere på www.dandomain.dk

Vi er forøvrigt også i gang med at lave et større butikscenter - som indeholder gode muligheder for administration.

Du er selvfølgelig velkommen til at skrive for mere information:
ronnie@dandomain.dk
Avatar billede s Nybegynder
27. marts 2000 - 19:57 #3
Hvad er din email?
Skriv endelig på smbang@mail1.stofanet.dk . Så finder vi ud af noget.