Avatar billede -mundi- Nybegynder
26. november 2001 - 11:07 Der er 9 kommentarer og
1 løsning

Flash menu ønskes lavet

Hej eksperter

Jeg har lidt problemer med Flash, eftersom jeg er rimeligt newbie til dette program søger jeg en der er villig til at lave min menu og sende mig .fla filen

Menuen skal ligge fast i toppen af en side i en frame (toppen) og siderne bliver vist i en frame nedenunder (bunden).

Menuen skal kunne følgende:

Der skal være ca 4-6 menupunkter(knapper) der bliver higlighted når de er valgt, der skal være mulighed for at ændre hvilket menupunkt der skal være highlighted udefra.
f.eks har jeg et link på en side i frame\'en(bunden) der linker til en side der hører til et andet menupunkt, det skal være muligt at skifte til det tilhørende menupunkt (javascript og nogle parametre ?? )

Der skal være et billede (mouseTracer)der følger musen når man er over flashmenuen, men det skal være i baggrunden, så det ikke ligger oven på \"knapperne\".
Når musen ikke er over flashen mere skal mouseTraceren flyttes op bag ved det valgte menupunkt

Jeg har ikke brug for at i bruger tid på at lave fancy grafik og knapperne kan bare hedde knap1, knap2 osv, det skal være et eksempel som jeg selv kan rette i bagefter..

Jeg kan ikke bruge links til tutorials til en bjælde, da jeg selv synes at 300 point burde være til mere end et par links, hvis du/i synes 300 ikke er nok er jeg villig til at hæve pointsne :-)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
26. november 2001 - 11:44 #1
Er det for få points ?
Avatar billede jacup Nybegynder
26. november 2001 - 11:52 #2
jeg vil gerne!!!! mail på jaro01@ihnykf.dk
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. november 2001 - 11:53 #3
Giv det lidt tid mundi... det er sikkert kun fordi folk har travlt med noget andet lige nu.
Avatar billede lingoman Nybegynder
26. november 2001 - 11:54 #4
bingo!
Avatar billede -mundi- Nybegynder
26. november 2001 - 11:57 #5
Jacup>>

Hvad skal jeg maile til dig ? Jeg har ikke flere detaljer end det der står i beskrivelsen :-)
Avatar billede lillenuzer Nybegynder
26. november 2001 - 11:58 #6
:o)
Avatar billede -mundi- Nybegynder
26. november 2001 - 12:15 #7
Jacup>>

Jeg kan ikke sende til den email adresse herfra, så det må blive når jeg kommer hjem fra arbejde :-) Men du kan maile til mig på Mundi@x-treme.ws
Avatar billede -mundi- Nybegynder
27. december 2001 - 10:01 #8
Ok ingen der havde tid...
Avatar billede lingoman Nybegynder
30. december 2001 - 12:51 #9
mundi>> Hvis du har et budget til menuen (ikke point men kr.) kan du sende mig en e-mail så vil jeg lave det til dine specificationer hvis du medsender grafikken. geo@lingoman.dk
Avatar billede -mundi- Nybegynder
30. december 2001 - 18:16 #10
tak for tilbuddet men jeg har fået en anden til at lave det for :-)