Avatar billede marit Nybegynder
26. november 2001 - 09:19 Der er 4 kommentarer

tekst og billed overlapper hinanden

Jeg har et problem i Explore, nogle gange sker det at teksten og billedet overlapper hinanden? Det ser ikke ud til, at der er noget med koden, det virker mere som en browser fejl. Er der andre der kender problemet, og evt. har løsningen?
Avatar billede excession Nybegynder
26. november 2001 - 10:15 #1
jeg har oplevet det før, hvor jeg kørte serveren fra en maskine og browsede fra en anden på et LAN netværk.

Jeg fandt aldrig ud af hvad fejlen var, men det holdt op efter at jeg havde lavet ændringer i koden..

det var bare det.. :)

Avatar billede excession Nybegynder
26. november 2001 - 10:17 #2
jeg kan måske tilføje mere... :

browseren blandede tekst og billeder sammen efter jeg havde åbnet forsiden og derefter klikkede videre til en anden side og klikkede derefter tilbage på forsiden..

jeg aner som sagt ikke rigtig hvad det kan være, men jeg ved jeg havde glemt at lukke mine connections på hver side
Avatar billede pierrehusted Nybegynder
26. november 2001 - 11:30 #3
Bruger du stylesheet ??
Jeg har flere gange oplevet at hvis teksten er sat med stylesheet, så hopper forskellige billeder nogle gange hen over teksten.
Jeg aner dog ikke hvad man kan gøre ved det. Hvis i finder ud af noget vil jeg meget gerne vide det!!

Jeg tror ikke det har noget med dine database connections at gøre.
Avatar billede marit Nybegynder
26. november 2001 - 13:53 #4
Nej jeg bruger ikke stylesheets. Det er en tabel med to kolonner der hopper ind over hinanden. Den gør det dog kun sjældent, og det er kun i forbindelse med at siden loades første gang. Det er ikke pga at jeg ikke har lukket mine connections. Og tabellen er også ok.
Andre forslag ????????