Avatar billede image Nybegynder
26. november 2001 - 01:02 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Freepaq???

ER her nogle som bruger Freepaq.dk eler bare kender noget til dem?! Er de ok oder??

Image!
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 01:04 #1
Avatar billede chico Nybegynder
26. november 2001 - 01:09 #2
Jeg har prøvet at hente en side fra freepaq... Det tog lang tid, selv med adsl. Men det kan da være et enestående tilfælde Who knows ?
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 01:16 #3
chico> Du kan da ikke komme med sådan en kommentar efter en side.. Alle servere i verden vil på et eller andet tidspunkt havde været nede. Hvis det kun var et enestående tilfælde. Så ville du med din kommentar bringe dårligt lys over freepaq jo :o)

Dagens historie:
http://www.html.dk/nyhedsgrupper/dk_edb_internet_udbydere_webhotel/default.asp?messageid=%3C3bd7dc62%240%24779%24edfadb0f%40dspool01%2Enews%2Etele%2Edk%3E

Ellers kan du kigge i mit Minisite ;o)
Avatar billede chico Nybegynder
26. november 2001 - 01:27 #4
Sorry.
Avatar billede image Nybegynder
26. november 2001 - 01:28 #5
Ha ha ha ha Bacardil! Tak for hjælpen! Så var det måske ikke liiiige der man skal lægge sine ting!! Muhahhaha! Aaaaaannnd the points goes tooooooooo: Barcardil! \"And the crowd went WILD!\"
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. november 2001 - 01:28 #6
De klistrer et frameset omkring dine sider med kode der næsten konstant giver javascript-fejl i netscape. Plus jeg har også mange gange oplevet dem som grumme langsomme. Jeg ville anbefale et andet sted.

mvh JakobA
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 01:30 #7
jakoba> Kender du Win. me?
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 01:32 #8
takker for point :o)
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. november 2001 - 01:33 #9
Kun af omtale, mest skidt.
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 01:36 #10
jakoba> Okey.. Jeg kan komme med på den negative del, men ville gerne havde gendannet systemet, men kan sq ikke finde løsningen. Ved du hvor man kan finder løsningen?
Avatar billede image Nybegynder
26. november 2001 - 01:36 #11
bacardil> de nada! Sov godt derude!
Avatar billede jakoba Nybegynder
26. november 2001 - 01:50 #12
bacardil >> Det ligger vistnok under \'systemværktøjer\' i \'tilbehør\'
Avatar billede bacardil Nybegynder
26. november 2001 - 01:50 #13
Der var den tak...
Avatar billede tommyf Nybegynder
26. november 2001 - 10:04 #14
Hvis du vil se hvor meget de er nede kan du kigge her:
http://ping.bekhoj.dk/ (logfilerne for den 25/11 findes ikke)

(En del af www.internetplads.dk :o))