Avatar billede 110777 Nybegynder
26. november 2001 - 00:26 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Hvilket grafik kort?

Jeg er i tvivl om hvilke grafik kort jeg skal købe, jeg har et budget på omkring 2500 kr, og jeg har kigget på et Geforce3 TI200, men der er voldsomt mange udbydere, og er der andet på markedet der er bedre, ting som der kan være til hjælp:

Bruges udelukket til spil
Skal kunne køre under XP/2000
Kortet skal have 64MB RAM

Jeg ville være glad, hvis der kunne være et link, eller noget konstruktivt sammen med forslaget til kortet, andet end \"køb X, det er bare det fedeste, alt andet er skod\", jeg vil gerne have noget at kunne gå ud fra.

På forhånd tak for hjælpen.
Avatar billede ncbr Nybegynder
26. november 2001 - 00:30 #1
det nye ATI radeon 8500LE, skulle være rigtig godt.
Avatar billede chico Nybegynder
26. november 2001 - 00:46 #2
Avatar billede chico Nybegynder
26. november 2001 - 00:47 #3
Skal du købe geforce 3 i samme kvalitet skal du sikkert op i 3500 kr klassen.
Avatar billede dalamar Nybegynder
26. november 2001 - 08:40 #4
Hvis du vil have flot grafik skal du have et Geforce 3 (gode mærker: Asus, Hercules, Msi, elsa)

Men skal du have noget der kører hurtigt skal du have et Radeon 8500