Avatar billede -superman- Nybegynder
25. november 2001 - 22:48 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Opgradering

Hej med jer

Jeg skal opgradere min PC med nyt motherboard og Processor, skal jeg så installere Windows om igen?
Avatar billede nordicwolf Nybegynder
25. november 2001 - 22:50 #1
Det kan du selv svare på, hvor ligger dine data?
Avatar billede -superman- Nybegynder
25. november 2001 - 22:54 #2
Øhh hardisken
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 22:58 #3
bingo!
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2001 - 23:12 #4
Det kan meget vel være du skal installere Windows om igen - styresystemer har det nogen gange ikke godt med pludselig at skulle starte med helt andet bundkort, end den havde da den blev lukket ned.
Avatar billede -xerox- Nybegynder
25. november 2001 - 23:15 #5
Nej. Du skal ikke installere windows igen!

-XeRoX-
Avatar billede -superman- Nybegynder
25. november 2001 - 23:18 #6
n0rmality : Det er en Squmpaq og der er ikke en Windows 98 CD-Rom med - hvad gør jeg så?
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2001 - 23:21 #7
Hvis du har købt Windows98 med computeren, så bør du også have fået en CD med - ellers skal du kontakte forhandleren og få den udleveret.
Avatar billede -superman- Nybegynder
25. november 2001 - 23:24 #8
n0rmality : Windows 98 var installeret da jeg købte PC\'en...Kan jeg kræve at få en Windows 98 CD-Rom udleveret?
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2001 - 23:27 #9
Hvis du har betalt for den (hvilket du vel har, når det var installeret! ;) ), så skal du også have CD\'en - har du ikke fået den, så har du  naturligvis krav på den.
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 23:30 #10
superman> Du har temlig sikkert fået Comskvat´s Quick Restore cd hvor Windows98 ligger pakket. Men det hedder sig at hvis du har licens til Windows, har du også krav på den originale CD. Amitech har vidst haft en sag på halsen fordi de fremstiller deres lykkeCD´er som kaldes Førstehjælp CD. Så hvis jeg var dig ville jeg først prøve at skifte motherboard og processor, for derefter at se om det virker. Gør det ikke det, så prøv Quick Restore Cd´en. Virker det stadig ikke, så tag kontakt til Compaq og forklar dem at du har betalt for licens til Windows, men at de vidst lige har glemt at sende den originale cd med.
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2001 - 23:32 #11
olai\'s forslag lyder som fornuft i mine ører. :)
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 23:33 #12
n0rmality> takker ;)
Avatar billede -superman- Nybegynder
25. november 2001 - 23:43 #13
Okay tak ;o)

n0rmality : Hvad med et svar?
Avatar billede dmcn Praktikant
25. november 2001 - 23:44 #14
-superman- : Nøh, bare giv dem til olai - som du allerede har gjort! ;)