Avatar billede wire Nybegynder
25. november 2001 - 20:57 Der er 3 kommentarer

Professionelt DJ udstyr...

Hej allesammen!

Jeg er villig til at betale 20.000 kr,- for noget Dj udstyr jeg kan lave god Techno musik med, og ville lige hører:
Ved i hvad f.eks Warp brothers, Hypetraxx o.s.v Laver deres musik med?!
For det er lige hvad jeg skal bruge...
hvis i gider, så kom med nogle URL´er hvor man kan se priser på de forskellige varer...

-WiRe!
Avatar billede laks Nybegynder
25. november 2001 - 23:03 #1
Prøv at se på djz.dk de har en masse info om dj-equipment. =)
Avatar billede tue Nybegynder
26. november 2001 - 19:35 #2
Man laver jo ikke god musik bare fordi man har noget udstyr!

Men jeg er ikke helt sikker på om du selv vil lave musik eller du vil dj\'e, for du skriver jo \"Professionelt DJ udstyr\" i overskriften. Hvad vil du egentlig?

(og hold dig fra djz.dk for det er da godt nok vildeste lalle sted, men det kan jeg se at din type af \"techno\" også er)
Avatar billede sjovert Nybegynder
29. november 2001 - 20:07 #3
oki, ved ikk li med Warp og Hype...
men CS-Jay har lavet Impetus Victus på keyboard...
sådan optræder han ihvf. og den er da for fed.