Avatar billede kfc Nybegynder
22. marts 2000 - 21:56 Der er 4 kommentarer

Opdatere en tabel

Jeg har en side med tre frames, det øverste er en reklame, og er ikke med i spørgsmålet.
Frame to er mit navigerings vindue, her har jeg resultatet på hvor mange brugere der er online, hitcounter, dato, og selvfølgelig navigeringen.
Frame tre, det er så her siderne bliver vist.
Spørgsmålet er nu, og jeg kan opdatere det ene tabel felt, hvor antal af brugere bliver vist???
Jeg kan ikke opdatere hele framet, da tælleren vil tælle en tand frem hvergang der bliver reloadet.
Jeg har ikke planer om at det skal være noget med at den selv opdatere hvert 30. sec. men et eller andet med at der ligger en kommando øverst i de andre sider som bliver vist i frame 3, som kalder opdateringen.

Er det helt sort snak, eller skulle jeg skifte fag og begynde at ordne have i stedet :-)

>>>KFC<<<
Avatar billede uffe_kld Nybegynder
23. marts 2000 - 08:29 #1
Kan du ikke lave en ekstra frame?
Avatar billede kfc Nybegynder
23. marts 2000 - 09:21 #2
Jooo, det kunne jeg måske nok, men hvordan får jeg den så til at opdatere den frame ???
Avatar billede zyber Nybegynder
23. marts 2000 - 09:30 #3
<HEAD>
<META HTTP-EQUIV=REFRESH CONTENT="30; URL=onlinebrugere.asp">
</HEAD>

Hvor de 30 så er det antal sekunder der skal gå før sidenen i URL= bliver loaded.

Avatar billede kfc Nybegynder
23. marts 2000 - 11:10 #4
Ja, det er rigtigt nok, men det var jeg jo helst fri for. Jeg sidder selv bag en router, og den timer funktion vil jo så stå og holde den åben, dvs. jeg kan ikke gå fra siden, uden at jeg skal lukke den efter mig.

>>>KFC<<<