Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 16:55 Der er 2 kommentarer og
2 løsninger

Erfaring med DHT.dk?

Jeg søger et prof. webhotel og har lidt kig på DHT\'s webpakke 2+
Findes der nogen pos/neg erfaringer med dht?
Her tænker jeg specielt på speed og uptime..
Avatar billede mike-p Nybegynder
25. november 2001 - 17:06 #1
Jeg har hørt at der er en god fart, men om aftnen er der halvt så meget fart!!!
Avatar billede whatever Nybegynder
25. november 2001 - 17:13 #2
Deres ftp er ret langsom. Ellers er de meget stabile, modsat andre jeg har prøvet.
Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 19:23 #3
Foreløbig tak...

mike-p=>> Hvorfor så lav fart om aftenen? deres servere står jo i Cph.
Avatar billede bacardil Nybegynder
27. november 2001 - 10:10 #4
bacher> Hvis deres linje er for langsom så er farten jo knap så hurtig  om aftenen hvor der er mange der surfer.

Tiden hvor der er mest gang i den er jo ca. 16-22. Derfor ville det være kedeligt hvis ens HP var langsom der hvor ens brugere er på nettet :o)