Avatar billede kaledet Nybegynder
25. november 2001 - 12:30 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

grå ferguson

hej med jer jer er en gut som har fået en grå ferguson i konfirmationsgave og til den hørte der to fordæk til så lyder mit spørgsmål hvor meget kan jeg være bekendt at tage for et fordæk
Avatar billede NanoQ Nybegynder
25. november 2001 - 12:34 #1
Hehe... underligt spørgsmål i et IT relateret forum...

Nuvel.. når du skriver den er grå, går jeg ud fra den er fra før 1970. Dvs. den har tynde hjul foran. De er ikke så almindelige mere, så jeg ville tro de kunne gå for 3-400 pr. styk hvis de er i god stand. :)

NanoQ
Avatar billede mick Nybegynder
25. november 2001 - 12:36 #2
>og til den hørte der to fordæk til

Nu har jeg ikke megen forstand på traktorer, men er det ikke normalt med to forhjul og to baghjul?
Avatar billede kaledet Nybegynder
25. november 2001 - 12:41 #3
jo det er det men jeg fik et ekstra par fordæk med som jeg gerne ville sælge og jeg viste ikke helt hvad jeg kunne forlange for dem