Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:02 Der er 24 kommentarer

Du får .........penge..FLASH

Hejsa!!!

Jeg har oprettet et spørgsmål herinde om flash som stadig er oppe at køre!!!
Jeg giver kun 25 point men til gengæld er det så penge jeg osse giver....Hvor amnge kommer an på hvor flot flashet bliver..
Jeg sætter selv flashet på siden men du skal selvfølgelig lave det!!

Mit icq: 139162228

skriv lige til mig der hvis du er interesseret i jobbet!

Flashet skal være flot!...Meget flot

PS: det er mine sidste 25 point..derfor giver jeg ikke mere!!!..sorry!
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 12:09 #1
skriv til geo@lingoman.dk hvis du har et budget
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:13 #2
Jeg skriver ikke til email...kun til icq!
Men jeg håber der snart er en der dukker op !
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 12:18 #3
Hvordan kan vi vide hvem du er hvis du ikke vil ud med personlige oplysninger, eller en adresse til faktura\'en ?
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:19 #4
joda!!

Casper Byskov
Stentofterne 23
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:20 #5
Casper Byskov
Stentofterne 23
7600 struer
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 12:24 #6
og hvad er dit budget ?
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:28 #7
Budget??...er det hvor meget i får???
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 12:40 #8
Ja, du nævner at der er tale om kontant betaling.
Hvor meget stiller du til rådighed for dette flash projekt?

Hvis du helst ikke vil nævne det på et åbent forum skal du være velkommen til at skrive det. Så mailer jeg gerne tilbage med mit telefon nummer så vi kan tale om det mere privat.

mvh geo
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:45 #9
jeg er villig til det:

jeg skal da ikke ligge sjul på at der sagtens kan ryge 300-500 kr på bordet...men det kommer jo an på om det bliver flot!!
Desto flottere..desto flere money
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 12:52 #10
Tak for de rene ord, men jeg kan desværre ikke hjælpe dig for et projekt budget som dette.
Håber at du finder en der kan.
mvh geo
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 12:53 #11
hvorfor?...vil du have mere??
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 13:08 #12
Det skal du ikke tænke på... Du har sagt hvad der er råd til, og så er det bare at vente på den \'rigtige\' Flash udvikler til jobbet som kan gøre det indenfor budget rammen. Jeg siger bare at jeg ikke kan klare opgaven indenfor disse rammer, desværre:(
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 14:12 #13
jeg vil gerne betale!!:...hvad mener du med rammer```???..ejg kan osse skrive til din mail
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 14:21 #14
OK, skriv gerne en mail med beskrivelse af hvad flash filmen skal indeholde og den ønskede interaktivitet, så sender jeg dig et svar med kontakt info og pris.
mvh geo
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 15:40 #15
Bliver det idag, eller skriver du i næste uge ?
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. november 2001 - 15:43 #16
:D
Avatar billede oersted Novice
25. november 2001 - 16:12 #17
hej igen, expert-boy

Hvad er det lige du har imod e-mails ?

/
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 16:17 #18
Og hvordan kan du have minus 80 point ?
http://www.eksperten.dk/bruger.phtml?navn=ekspert-boy&i1=0&i2=0&i3=0&i4=0&i5=0&i6=0&i7=0&i8=1&i9=0&i11=0&i12=0&i13=0
Du bliver nok nød til at lukke nogle af dine åbne spørgsmål...
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 18:35 #19
jeg skriver den nu lingoman!!!
Avatar billede lingoman Nybegynder
25. november 2001 - 18:48 #20
ok..
Avatar billede ekspert-boy Nybegynder
25. november 2001 - 18:50 #21
den er skrevet!!!

skriv lige tilbage..med det samme!!
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
26. november 2001 - 14:38 #22
ekspert-boy... skriv til mion icq: 3355264 og jeg skal se hvad jeg kan gøre... skriv lige evt. informationer og hvad dit projekt går ud på! måske kan jeg opfylde det du ønsker...

// iii loooveee chhiiicckkkssss
Avatar billede ilovechicks Nybegynder
28. november 2001 - 14:06 #23
ekspert-boy hvis du ik har set det... kan du stadig skrive til min icq... så finder vi ud af det!
3355264

// I LOVE chicks !! RIGHT
Avatar billede gotcha Nybegynder
19. januar 2002 - 14:03 #24
Jeg kan sagtens lave det (også for det nævnte budget), og kan kontaktes på morten_barslund@hotmail.com eller på ICQ 147856241 . Ser frem til at høre fra dig...

Mvh Morten