Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 04:45 Der er 21 kommentarer

big brother-sex brother

jeg vil gerne have vis der er en af jeg der gider at lave en tro kopi at big brother logoet og så i stedet for at skriv big brother skal der stå Sex Brother

jeg vil blive meget glad hvis der er en der kan hjælpe

på fårhånd tak
Avatar billede 7th Praktikant
25. november 2001 - 04:53 #1
Det er ulovligt at manipulere copyright objekter.
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 05:00 #2
??? er det også hvis man lave det selv????altså tegner det hele selv???
Avatar billede 7th Praktikant
25. november 2001 - 06:07 #3
Hhmmm tja ... det vil jo være en efterligning. Skal ikke gøre mig klog på dette, men uden tvivl vil BBs advokater sikkert jagte dig ind i helvedet.
Hvis du derimod udbyggede en kopi og manipulerede hist og her tror jeg du vil have loven på din side. Altså som udgangspunkt gå fra kopien, lave lidt hist og her f.eks i fonten, kanterne, skyggerne ovs, og så manipulere områderne vil det måske lige gå an lovmæssig.
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 06:30 #4
nå men så er det jo det jeg gerne hvil have lavet
Avatar billede jais Nybegynder
25. november 2001 - 10:01 #5
2 sec... - jeg skal hurtigt få lavet et.... bare tænk på Sickbrother.dk  - de har da haft en kopi i et helt år nu....
Avatar billede jais Nybegynder
25. november 2001 - 10:32 #6
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 10:50 #7
jais er der usynlig bavgrund på????
Avatar billede jais Nybegynder
25. november 2001 - 10:52 #8
tja...jeg tror jeg lavede det som en gif...
Avatar billede zupastar Nybegynder
25. november 2001 - 10:52 #9
bavgrund...lol
Avatar billede jais Nybegynder
25. november 2001 - 10:54 #10
hva skal du bruge det til?
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 11:07 #11
det er fordi jeg skal have det på fler forskællige bavgrunde
Avatar billede jais Nybegynder
25. november 2001 - 11:15 #12
på en hjemmeside eller hvad? eller til print?
Avatar billede dr-kermit Nybegynder
26. november 2001 - 12:54 #13
HEY JAIS, ER DU DEN JAIS JEG KENDER DU VED HAM DER SPASMAGEREN FRA HTA???
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 13:11 #14
på min sider og måske print
Avatar billede jais Nybegynder
26. november 2001 - 13:50 #15
hta ?
Det tror jeg ik...du...
Avatar billede jais Nybegynder
26. november 2001 - 13:51 #16
Du kan bare bruge logo som du vil, men hvis du vil have det rentegnet i illustrator så det kan bruger til tryk....så må du slippe nogle flere point...
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 15:14 #17
oki du får lid fler point for at lave bavgrunden usynlig hvormange???
Avatar billede jais Nybegynder
26. november 2001 - 15:20 #18
for at lave bagrunden usynling skal jeg ikke have noget for...  men som som sagt hvis det skal rentegnes så skal jeg have lidt flere...;-)

Skriv din mail så sender jeg dig det i .psd format...
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 18:06 #19
jeg skal bare have usynlig bavgrund
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 18:06 #20
sex-world@jubiimail.dk
Avatar billede jondmac Nybegynder
20. januar 2002 - 04:05 #21
Der må kun bruges omkring 10-15% af et orginal stykke grafik, så det kan ikke lade sig gøre med et logo! - Der er dog 1 ting du kan gøre.. Du kan skrive til dem der har rettighederne på grafikken, og spørge om du må \"kopiere\" deres design. Og hvis, HVIS du skulle få lov, så sørg for at det på skrift MED UNDERSKRIFTER! så du ikke bliver bustet for noget(C)´et!

-Peace Up!