Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 00:33 Der er 20 kommentarer og
1 løsning

logo ønskes [snart]

jeg er kommet til eksperten.dk fordi jeg godt hvil have lavet et logo(topbaner) lige som på www.oldgame.dk bare i en frækkere udgave der skal stå SexWorld.dk der på det skal være i nogle lunde samme farve stil

jeg vil blive rigit glad hvis det kan være ferdig i nat
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 00:37 #1
størrelse?
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 00:53 #2
samme størlse som www.oldgame.dks jeg ved ikke hvor stort det er
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 01:00 #3
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 01:24 #4
det er da megat flot jeg kan ikke lide det der er inde i teksten kan du lave det om ????
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 01:25 #5
jo det kan jeg godt, 2 sek!!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 01:27 #6
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 01:30 #7
det er flot det tager jeg gider du ikke ligge den fil du har lavet den i op altså den photoshop fil eller hvad du nu har lavet det i også så ville jeg blive glad takker
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 01:34 #8
Sådan:
http://www.boob.dk/eksperten/sexworld_top1.psd

Skriv lige når du har taget det du skulle bruge!
Avatar billede wepperw Nybegynder
25. november 2001 - 01:36 #9
så har du fået dine point og jeg har taget det

takker for den hurtige hjælp
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 01:37 #10
Det var så lidt...
Avatar billede Kengun Praktikant
25. november 2001 - 09:38 #11
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 10:44 #12
kengun>> Det er fordi jeg har slettet dem igen, da de ikke skal ligge og flyde på min server!!
Avatar billede Kengun Praktikant
25. november 2001 - 14:10 #13
Det kan jeg skjønne, men ALLE designs skal, ifølge Ekspertens regler, være tilgjengelig for ALLE brugere av Eksperten. Ihvertfall en liten stund.....
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 14:18 #14
Det har det også været! Jeg kan bare ikke gøre for at du ikke lige var der på det tidspunkt!!
Avatar billede Kengun Praktikant
25. november 2001 - 20:43 #15
Det lugter af SNYD!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 22:16 #16
Jeg snyder skam ikke, og jeg kender godt reglerne! Men jeg har ikke så meget plads tilbage på mit webhotel, så jeg kan ikke have det liggende der for altid!!
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 22:22 #17
Jeg har lige lagt dem ud på friserverplads.dk, men da filerne ikke må være mere end 500 KB så kan psd filen ikke være der!!
http://www.friserverplads.dk/jkmedia/sexworld_top1.jpg
http://www.friserverplads.dk/jkmedia/sexworld_top2.jpg

Så håber jeg du er tilfreds
Avatar billede Kengun Praktikant
25. november 2001 - 22:36 #18
Mange tak. OK bannere du har laget der.
Avatar billede jkmedia Nybegynder
25. november 2001 - 23:00 #19
Tror du selv jeg kunne finde på at snyde? Her du set hvor højt jeg ligger under Freelance, det har sku taget et stykke tid at komme derop!!
Avatar billede wepperw Nybegynder
26. november 2001 - 18:10 #20
jkmedia--->>>> kan jeg ikke få dig til at lave usynlig bavgrnd på du skal nok få point for det
Avatar billede kludder Nybegynder
28. november 2001 - 14:44 #21
der er en ny logo opvae her §;)

http://www.eksperten.dk/spm/139682