Avatar billede ilithanos Nybegynder
24. november 2001 - 23:51 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Visual Basic??????????

Jeg kunne godt tænke mig at lære at kode visual basic men kan ikke finde en vejledning på nettet nogen der kan finde en???
PLEASE!!!! der kan blive tale om pointforhøjelse!!!
Avatar billede waldowolf Nybegynder
24. november 2001 - 23:53 #1
www.bibliotek.dk kan du søger bøger om Visual Basic, bestille dem til dit lokale bibliotek.

www.crongerb.dk har skrevet en god bog.

!Waldo!
www.enter-s.dk
Avatar billede ilithanos Nybegynder
25. november 2001 - 02:18 #2
på nettet!!! DVS En url med en turtroial!
Avatar billede ilithanos Nybegynder
25. november 2001 - 02:18 #3
beklager stavefejl!
Avatar billede vatnisserne Nybegynder
25. november 2001 - 15:42 #4
Jeg har nogle turtorials til at ligge på min computer jeg kan sende dem til dig hvis du vil have dem.

ps. det skal være inden i aften kl. 20:00 da jeg ikke er hjemme igen før på fredag.

ICQ: 120752696
e-mail: kr@borrits.dk
Avatar billede nomiz Nybegynder
25. november 2001 - 15:44 #5
Der medfølger en glimrende manual med Visual Basic.
Avatar billede kedde65 Praktikant
25. november 2001 - 16:32 #6
Kig på msdn ved microsoft, her kan du finde massere af info om Visual Basic Dvs. på http://msdn.microsoft.com eller på Visual Basic hjemmesiden ved microsoft http://msdn.microsoft.com/vbasic/

kedde
Avatar billede mr_ruggerio Nybegynder
25. november 2001 - 22:09 #7
Lav en søgning på Kazaa, edonkey el. lign., der finder du en masse gode tutorials, e-books mm. Prøv evt. også www.vb-world.net.
Avatar billede jelzin101 Praktikant
27. november 2001 - 17:22 #8
www.vbsquare.com har en begynder sektion....