Avatar billede michaelsen Nybegynder
24. november 2001 - 23:34 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

icq, har fortrængt explorer i højre side af skærmen

jeg har en icq99b. normalt ligger den oven på explorer, men nu har den altså fået den idé at fortrænge explorer i højre side af skærmen. hvordan kommer jeg tilbage til det normale med icq\'en liggende oven på explorerbilledet??

jeg skal lige sige jeg har prøvet trække i siden når pilen kommer frem, det dur ikke. jeg har også prøvet logge icq ned og åbne igen, dur heller ikke. jeg har også prøvet gå i icq-knapper og genoprette standarderne, dur heller ikke, så måske det er explorer den er galt med...men det er jo et microsoftprodukt.....sååå det skulle der vel ikke være noget i vejen med , vel?

een der kan hjælpe??
Avatar billede xenophobia Nybegynder
24. november 2001 - 23:36 #1
Kan du ikke bare trække den ind mod venstre så skulle den \"give slip\". Når jeg siger trække er det oppe i baren hvor ens icqnummer står.
Avatar billede michaelsen Nybegynder
26. november 2001 - 03:49 #2
oki, det klarede problemet ;o)

Avatar billede xenophobia Nybegynder
26. november 2001 - 11:50 #3
=)