Avatar billede izex Nybegynder
24. november 2001 - 22:06 Der er 13 kommentarer og
1 løsning

Geforce2MX-TvOut

Efter min opdatering til WinXP, har jeg igen fået lidt problemer med min Geforce med tv-out. Problemet havde jeg i og for sig også i Win2k, men problemet ligger i at de nye drivere fra nvidia ikke lader mig bruge farve på Tv\'et. I Win2k løste jeg dette ved at bruge en ikke helt ny driver, og så var der farver på... I WinXP har jeg nu fået det samme problem, med den nye driver er der ingen farver, men har kan jeg ikke nedgradere min driver for så virker mit kort ikke optimalt... Nogen der har det samme problem eller har løsning klar...?

-Svar som formater skidtet, skil computeren ad eller komentarer der går på at sætte point\'ne ned ses helst ikke :O
Avatar billede cautoo Nybegynder
24. november 2001 - 22:08 #1
har du indstillet den til Dansk
Avatar billede resten Nybegynder
24. november 2001 - 22:08 #2
har du kigget her
http://www.geforce.com
Avatar billede izex Nybegynder
24. november 2001 - 22:12 #3
cautoo-> Dansk Pal-B

resten-> det er den samme som nvidia...
Avatar billede resten Nybegynder
24. november 2001 - 22:12 #4
og du har hentet de driver der er til xp derinde.
Avatar billede izex Nybegynder
24. november 2001 - 22:13 #5
Ja 21_83
Avatar billede cautoo Nybegynder
24. november 2001 - 22:16 #6
hehe, har jeg også lige brugt til min NVidia, har du tjekket at den står Composite Video Out???
Avatar billede izex Nybegynder
24. november 2001 - 22:16 #7
mom... kigger lige...
Avatar billede izex Nybegynder
24. november 2001 - 22:18 #8
hehe.. cat... jeg har altid bare brug automatisk valg... :O

men åbenbart i deres nye drivere kunne jeg ikke det mere... smid lige et svar... :D
Avatar billede cautoo Nybegynder
24. november 2001 - 22:18 #9
svar :-)
Avatar billede cautoo Nybegynder
24. november 2001 - 22:20 #10
men kan aldrig vide sig sikker med sådan noget gør altid dine indstillinger så præsise som muligt, MS og hardware har MEGET svært ved at høre sammen :-)))
Avatar billede resten Nybegynder
24. november 2001 - 22:20 #11
jammen det var da perfekt du fandt ud af det :)
der står heller ikke noget om det ang problemer inde på support.
Avatar billede izex Nybegynder
24. november 2001 - 22:20 #12
hehe.. nemme point :D
Avatar billede cautoo Nybegynder
24. november 2001 - 22:21 #13
Tak for dem :-)))
Avatar billede izex Nybegynder
24. november 2001 - 22:22 #14
nej... men det er bare underligt at jeg altid har kunne kører med automatisk før de nye drivere til Win2k og XP kom... men hva fanden... skulle også undre mig at det var et stort problem jeg var rendt ind i... :D ---Nåh men nu vil jeg i seng og se film :D