Avatar billede r.hegaard Nybegynder
24. november 2001 - 20:05 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

RW cd

Jeg har en RW cd, hvor jeg har mange vigtige filer på. Pludeselig en dag, kunne jeg ikke komme i kontakt med filerne. Er der noget og gøre ???
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 20:14 #1
prøv den i et andet drev og måske oss et tredie.
Det er mit forslag - andet ka jeg ik lige komme på.

Medmindre du selvfølgelig vil bruge penge på det - for så findes der firmaer der er specialiserede i gendanne tabt data - så mon ikk os de skulle kunne klare det der :) (men billigt er det ikk)
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2001 - 20:25 #2
Direct CD har en funktion der kan gendanne filer. Dette kræver dog at du ved hvad filerne hed før for de kommer til at hedde f.eks. 0001.chk - 0002.chk o.s.v.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
24. november 2001 - 21:16 #3
john_stigers> Kan du ikke uddybe det lidt ???
Avatar billede johnstigers Seniormester
24. november 2001 - 21:19 #4
dobbeltklik på directcd ikonet i taskbar - vælg CD Utilities - Vælg Scandisk.
Avatar billede miroxp Nybegynder
24. november 2001 - 23:38 #5
Prøv, at geninstallerer brænder software.
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
25. november 2001 - 10:19 #6
john_stigers> Jeg har prøvet med Scandisk, den skriver bare: \"The Logical Volume Inlegnly Descriptor is missing or nol accessible. This disc is severely damaged. The damaged area contains critical information about the localion of some or all of the files on the disc. This disc is not repairable.\"

miroxp> Hvad skulle det hjælpe at installere brænder software ???
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
16. december 2001 - 12:02 #7
Jeg har desværre ikke fået min RW til at virke endnu....Er der ikke andre forslag til hvordan jeg får min RW cd til at virke ???
Avatar billede r.hegaard Nybegynder
20. december 2001 - 18:36 #8
Afslutter