Avatar billede olemichael Nybegynder
24. november 2001 - 18:24 Der er 11 kommentarer og
1 løsning

opgradering

jeg har købt xp home edition upgrate dk skal jeg køre ntfs eller fat 32 jeg har windows me nogle gode råd, jeg ville jo gerne sikre mig stabilitet. ps, på min kones pc har upgraderet me til win 2000 pro ntfs det kører fint.
Avatar billede the_email Nybegynder
24. november 2001 - 18:26 #1
Skal du kører ME på maskinen, er du vidst nød til at kører FET32 på det drev ME ligger på, ellers skulle der ikke være nogle probs.

TheEmail.
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. november 2001 - 18:28 #2
Kør NTFS hvis du kan, det har bedst erfaringer med. Især hvis det er en meget stor harddisk, det vil sige 10Gb eller derover så er det helt klart NTFS.
Avatar billede resten Nybegynder
24. november 2001 - 18:28 #3
Du skal køre ntfs på xp men om du kan gøre det under opgadering det ved jeg ikke men ellers kan du jø bare gøre det bagefter instalationen.
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. november 2001 - 18:30 #4
Du kan vælge at opdatere drevet til NTFS under opgraderingen til XP... Gør det...
Avatar billede resten Nybegynder
24. november 2001 - 18:32 #5
skurgmann> kan man det når det er en opgadering af me til xp du må regne med det er jo ikke en fuld/ren version af xp der blir lagt ind.
så det er mere om det ikke er bedre om ikke bare at gøre det bagefter.
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. november 2001 - 18:36 #6
resten > Jeg kunne godt fra en fat32 win2k til xp opgradere til ntfs, så må man vel også kunne fra me... (eller hva) Men om du gør det under install eller efter, er vel ligemeget...

Har du et UIN, så kan vi udveksle erfaringer med xp??
Avatar billede resten Nybegynder
24. november 2001 - 18:43 #7
ja men han skriver jo det er en opgrate version og ikke en fuld version.
Avatar billede olemichael Nybegynder
24. november 2001 - 18:47 #8
en skulle jo have pointene og skurgmann kom med mest præcise svar så jeg podaterer til ntfs, ellers tak for alle svarende.
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. november 2001 - 18:47 #9
Ja det er selvfølgelig rigtigt... men vi er da enige om han skal køre NTFS, hvornår han konverterer er sgu ligemøj... Den kommer med en dialogboks og spørger om man vil - hvis man altså kan under install...
Avatar billede resten Nybegynder
24. november 2001 - 18:47 #10
Hmmm var svarne ikke ens?
Avatar billede skurggman Nybegynder
24. november 2001 - 18:51 #11
Jo del pointene ligeover til os...
Avatar billede resten Nybegynder
25. november 2001 - 09:26 #12
skurggman> det er dig der skal dele dem nu men pyt behold dem bare hovedsagen er at han fik svar på sit sp :)

skurggman sjovt navn *SS* hygge