Avatar billede jnissen Nybegynder
24. november 2001 - 16:17 Der er 3 kommentarer og
3 løsninger

Haslecup.dk

Hejsa

Jeg er så småt ved at være færdig med et nyt design til www.haslecup.dk. Derfor ville jeg meget gerne lige høre hvad eksperterne synes om designet.

I kan se siden på: http://www.klemensker-if.dk/haslecup/

Hvad er godt - hvad er snot?

Mvh. Jacob
Avatar billede Slettet bruger
24. november 2001 - 16:19 #1
godt = den nye
snot = den gamle
Avatar billede jbe Nybegynder
24. november 2001 - 16:30 #2
Hej Jacob

Jeg synes det er et lækkert og indbydende design, blot har jeg éet klagepunkt. Jeg synes at du bruger alt får lille en skrifttype, selv en normalseende som jeg kan få problemer - hvad så med en svagtseende.

mvh

Jan Becher
Avatar billede pferd Nybegynder
24. november 2001 - 22:25 #3
Hej. jeg synes at det er et rigtig fedt look. Menuen er alt for sej og siden i sin helhed er overskuelig. Dit forsidebillede må du godt gøre en lille smule støre. MEGET FLOT!!
Avatar billede rasta Nybegynder
25. november 2001 - 12:17 #4
Jeg gider ærligt talt ikke kommentere den gamle, så jeg holder mig til den nye...

Jeg forstår ikke at du bruger en grå baggrundsfarve til gul og hvid. Ej heller forstår jeg hvorfor man ikke kan komme ind på resultaterne. Er et en fejl eller er de bare ikke \"skabt\" endnu? kald mig bare gammeldags, men jeg foretrækker at have menuen i venstre side...
Ellers en flot side...

/rasta

Avatar billede Slettet bruger
25. november 2001 - 12:50 #5
Du udnytter ikke pladsen nær nok; en større skriftstørrelse og et større forsidebillede ødelægger altså ikke looket, det er jeg helt sikker på!
Jeg synes, farverne er fede, og den lyse grå farve er ikke så iøjnefaldende kedelig og i hvert fald bedre end hvid, så bare behold den!
Det er fedt med lidt forandring, så den højrejusterede menu er helt fin. Dog burde \"Forside\" stå i toppen, og også her skal skriften forstørres en smule!
Det er da klart, man ikke kan klikke på resultater, når der ikke er nogen endnu? :) Men du bør nok bare lave en tom side til resultaterne, for det kan forvirre lidt, at cursoren pludselig skifter til en skrive-streg frem for en hånd, når man kører ned over menuen!

Alt i alt et pænt og nydeligt, men noget minimalistisk design!
Karaktér: 7 ud af 10!
Avatar billede jnissen Nybegynder
26. november 2001 - 10:56 #6
Tak for jeres svar.
Det kunne godt være jeg skulle ændre skrifttype til en der var lidt større.
Det er rigtigt at der endnu ikke er nogen resultater, men siden til dem er heller ikke \"skabt\" endnu, men jeg skal nok lave en side til dem alligevel.

Men tak for jeres bedømmelse.