Avatar billede alberta Nybegynder
22. marts 2000 - 13:20 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

ikke til stede assistent

Vi kører outlook 97, exchange server 5.5.

Man kan vha. "ikke til stede assistenten" sende et autosvar, men den sender kun autosvaret én gang til hver afsender. Er det på nogen måde muligt at sende et autosvar hver gang, også til dem som allerede har fået et ?
Avatar billede hojben Novice
22. marts 2000 - 13:31 #1
det er kun muligt at sende til dem som skriver til dig efter du har sat den til.
Avatar billede alberta Nybegynder
22. marts 2000 - 13:35 #2
ja, det forstår jeg...men forstår du hvad jeg mener ?
Det er en fællespostkasse, som flere mennesker kigger i. De vil gerne have at alle der skriver til den postkasse får et autosvar, hver gang.
Avatar billede alberta Nybegynder
22. marts 2000 - 13:36 #3
postkassen vil altid være "ikke til stede"
Avatar billede HenrikA Nybegynder
22. marts 2000 - 13:41 #4
Brug indbakke assistenten istedet, der kan du sætte den til at svare hvergang.
Avatar billede alberta Nybegynder
22. marts 2000 - 13:42 #5
svar vha. skabelon ?
Avatar billede HenrikA Nybegynder
22. marts 2000 - 13:44 #6
ja
Avatar billede alberta Nybegynder
22. marts 2000 - 13:50 #7
det virkede...tak for tippet