Avatar billede quaid Nybegynder
24. november 2001 - 15:29 Der er 4 kommentarer og
2 løsninger

amitech 15\" fladskærm?

Hej. Har ikke begreb om mærker eller kvaliteter vedr. fladskærme. Er dette en skærm der kan anbefales ?
QD::
Avatar billede cult Nybegynder
24. november 2001 - 15:34 #1
Jeg arbejder med amitechs skærme (og fladskærme) til hverdag. Jeg har gode erfaringer med dem. jeg ser ikke mange reperationer på dem og billedet er ganske pænt. jeg kan godt anbefale en amitech skærm.
Avatar billede bacher Nybegynder
25. november 2001 - 22:28 #2
Forskellen på Amitech og lignende klon skærme og skærme fra de store mærkevareproducenter (HP, Eizo Sony osv.) er ofte at risikoen for pixelfejl (sorte prikker) er mindre i mærkevareskærmene. Personligt kan jeg anbefale Sony M51, som både er flot at se på og giver et fedt billede.
Avatar billede cult Nybegynder
25. november 2001 - 22:51 #3
du har ret i at der vil være en risiko for pixelfejl i \"klon skærme\". Jeg bruger som sagt amitechs skærme (og fladskærme) på arbejdet og de fungerer generelt lidt bedere end andre \"klon skærme\". Du har ret i at en Sony skærm er bedere. ingen tvivl om det. men du betaler altså også en lidt bedere pris for den... Amitechs laver nogle udemærkede skærme til gode priser. Men selvfølgelig kommer det også an på hvor meget skærmen skal bruges og hvad til...???
Avatar billede cult Nybegynder
25. november 2001 - 22:52 #4
... Amitechs nyeste fladskærme har også et rigmeligt fedt billede...
Avatar billede bacher Nybegynder
26. november 2001 - 16:02 #5
Desuden kommer man ikke uden om at blæreværdien i en sort Sony-tft er ganske pæn :-)
Avatar billede cult Nybegynder
26. november 2001 - 16:29 #6
Enig. Men vil du gerne betale lidt over 1000 kr for at kunne blære dig??? Det blærede ved en fladskærm er hvor godt billedet står... og der er amitech rigmelig godt ved siden af andre \"klon skærme\".