Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
24. november 2001 - 15:00 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Ofir.dk?

Hej Ved du hvorfor ofir.dk\'s mail system er totalt nede? Jeg kan ikke åbne min post, og der er mange vigtige mails! Håber der er at alternativ til at åbne min mail!
Avatar billede iceday Nybegynder
24. november 2001 - 15:04 #1
hvis det er så vigtigt sætter man sq ikke kun 60 point på højkant !!!!!!!!!!!!!!

og tror desvære ikek der er noget at gøre ved det !!!!!´end at skriv til ofir.dk om at du skal virkelig bruge de mails og så...........HÅBE på det beste
Avatar billede jakobclausen Nybegynder
24. november 2001 - 15:08 #2
Da de ikke har pop3 adgang tror jeg desværre ikke der er så meget andet du kan gøre end at vente på at det kommer i orden.

Du er så ikke den eneste der har det problem, jeg synes også det er træls
Avatar billede radio-tv Nybegynder
24. november 2001 - 15:38 #3
iceday >> \"hvis det er så vigtigt sætter man sq ikke kun 60 point på højkant\"

60 point er for kategorien svær, og hvis du ikke kan komme med et svar bruger bliver klogeraf, synes jeg det er uaceptabel at fyre lort af.
Avatar billede mhl2k01 Nybegynder
24. november 2001 - 15:43 #4
Tak for svarene, men da Iceday ikke tager der seriøst får han ingen points! Men pointsne går til jacobclausen!
Avatar billede realone Nybegynder
24. november 2001 - 15:49 #5
iceday --- Det er virkelig folk som dig der sætter pointinflationen i gang!
Har du ikke set hvor meget det har været diskuteret eller hvad!?
</RealOne>