Avatar billede lholmquist Nybegynder
24. november 2001 - 14:30 Der er 2 kommentarer

MP3 & Streaming fra nettet kører dobbelt hastighed!!

Når jeg forsøger at afspille en almindelig MP3 fil (som er 100% ok) så kører winamp filen i dobbelt hastighed (eller deromkring). Det samme sker når jeg forsøger at så en video fra nettet i entet Windows MP eller QuickTime.... Et underligt problem der først er opstået efter jeg har opgraderet til XP1600 og har formateret og installeret Win XP engelsk, før i tiden har der ikke været problemer.

Jeg har også installeret et SB128 PCI efter opgraderingen. Dette kort giver \'skrattende\' lyd. Har prøvet at sætte det i et andet PCI slot, og opgraderet driver uden held. Har desuden forsøgt at sætte et andet SB128 kort i maskinen med sammen problem.

Mon problemerne hænger sammen?

Håber der er nogen der kan hjælpe.....

Avatar billede lholmquist Nybegynder
09. december 2001 - 00:02 #1
Kan desværre ikke hjælpe, MEN har nøjagtigt samme problem.

Er også opstået efter opgradering til XP1600 og Win XP.

Håber der er nogle der kan hjælpe os...
Avatar billede blaster2055 Nybegynder
09. januar 2002 - 14:18 #2
Jeg tror der er et problem med xp1600 og WinXP.. det tyder ihvertfald på det, eller prøv at geninstallere Win Xp igen (bare et forslag)

mvh