Avatar billede styrelse Nybegynder
22. marts 2000 - 11:14 Der er 9 kommentarer

Føj vor går det langsomt...

Hejsa

Nu kommer en lidt mærkelig historie. Efer at have udviklet en ny intern web side og implementeret den på serveren er performance på serveren røget ad h.... til!

Det er som om at det kun er den gamle "folder" (tidligere side) der kører med max performance. Hvordan får jeg tilført den nye side maximale ressourcer??

Vi nærmer os en desperat situation...
Avatar billede styrelse Nybegynder
22. marts 2000 - 11:16 #1
Serveren er en IIS 4.0
Avatar billede wracher Nybegynder
22. marts 2000 - 13:20 #2
Hvad består siden af??, er der "frames" på siten?
Avatar billede styrelse Nybegynder
22. marts 2000 - 13:33 #3
Både og. Både sider med frames og sider uden frames performer dårligt.
Avatar billede wracher Nybegynder
22. marts 2000 - 16:06 #4
Er der nogen af siderne der "looper"? Eks.hvis en frame loader en frame som loader den den første frame... (pyha).
Avatar billede atomizer Nybegynder
22. marts 2000 - 18:41 #5
Prøv at Installere Apache Webserver. [www.apachee.org] den er lidt hurtiger end MS ISS. Du kan evt. prøve med netscape, da der er mange bugs i ms'es produkter. Det kan let være en "versions konflikt" mellem evt. ISS og Netscape.
Prøv lige Apache og Netscape og se om hastigheden kommer op, ellers så kontakt mig pr. email per@traceroute.dk
eller icq. 10678893

mvh.
Per Toft
Avatar billede styrelse Nybegynder
22. marts 2000 - 18:41 #6
Der ikke noget galt koden, de tungeste dele af siden er blevet afprøvet i den gamle folder med fin performance som resultat. Så det er vist på serverniveau problemet skal findes.
Avatar billede styrelse Nybegynder
22. marts 2000 - 18:42 #7
Apache har ingen interesse.
Avatar billede atomizer Nybegynder
22. marts 2000 - 21:19 #8
Der er en indstilling i ISS som hedder performance. der kan man bestemme om ISS skal være en "sej trækker" der sender data lidt langsommere, men til gengæld kan den sende mange flere.
Den hedder vist nok Server Performance.
du skal sætte den til at at virke som en lille server, så den ikke allokere kraft.
Avatar billede styrelse Nybegynder
22. marts 2000 - 21:41 #9
Det er ikke det