Avatar billede masterbp Nybegynder
22. marts 2000 - 11:08 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

windows setup er væk?

Når jeg går ind i
Control panel -> Tilføj/Fjern Programmer
-> Windows Installation

er listen over windows komponenter helt og aldeles tom!

Alt andet virker i øvrigt som det skal

Hvordan retter man det?
Avatar billede masterbp Nybegynder
22. marts 2000 - 11:10 #1
Fik jeg nævnt at det er win95 osr 2 med win2K upgrade?
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2000 - 11:51 #2
Den bliver slettet når du installerer win2k oveni, det eneste du har at gøre er at installerer igen.

Og så ville jeg foreslå dig at installerer win2k fra starten af og ikke updatere en tidliger vers af windows det har det med at kører lidt bedre.
Avatar billede masterbp Nybegynder
22. marts 2000 - 12:13 #3
hovsa.. Jeg fik det til at lyde som om jeg havde installeret win2k.
Det er en win2kbug update til win95 som jeg har installeret - Dvs en REN win95 installation
Avatar billede Slettet bruger
22. marts 2000 - 13:56 #4
Nåh, men det kunne jeg jo ikke vide, der er fktisk et sted i registrerings databasen hvor man kan gå ind og fjerne programmerne fra den liste, men om man kan tilføje nogen det ved jeg ikke.

Jeg tror desværre ikke at det kan lade, men jeg håber da at du får løst dit problem.
Avatar billede starknightdk Nybegynder
10. april 2000 - 03:04 #5
Prøv at køre Norton Utilities 2000.
Hvis du ikke har den kan du downloade en demo fra denne side!

http://download.cnet.com/downloads/0-10106-100-1566036.html?tag=st.dl.10001_103_1.lst.td.

Den er på ca. 43MB og kan tage lang tid at hente men det er et forsøg værd hvis du ikke er så meget for at geninstallere igen.

Der er også en anden mulighed som at installere "reskit" (resource kit) som skulle ligge på din windows cd. Den skulle meget gerne ligge i et bibliotek der hedder "RESKIT" på cd'en der kører du setup.exe og følger installations vejledningen og genstarter bagefter. den skulle så meget gerne have lagt en genvejs menu under START/PROGRAMMER den har så installeret en masse nyttigt værktøj til fejlfinding deriblandt ligger også noget med registreringsdatabasen.

hvis dette ikke hjælper kan jeg lige forhøre mig omkring da jeg kender en del der arbejder med pc systemer til daglig.

HELD OG LYKKE
Avatar billede starknightdk Nybegynder
12. april 2000 - 00:10 #6
masterbp> hvilken CPU kører du med?