Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 10:49 Der er 33 kommentarer og
1 løsning

Logo søges...

Hejsa, jeg ville gerne have lavet et flot logo til mit nye design på min hjemmeside. Siden ligger på www.thomaslunde.dk/tesarea/index.php

Krav til logo:
- Størrelse: 800x150 eller 100
- Farverne skal passe ind i designet
- Der skal være noget tekst, der viser med lidt stort: www.thomaslunde.dk og noget lidt mindre tekst der siger noget om php og mysql scripts...Hvad der skal stå ved jeg ikke lige!
- Der må gerne være nogle flotte/specielle effekter i logoet...

Håber på hjælp!
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 10:49 #1
undskyld, adressen var www.thomaslunde.dk/testarea/index.php
Avatar billede gfx Nybegynder
24. november 2001 - 10:57 #2
Det giver et per fejl:
Warning: Failed opening \'config.php\' for inclusion (include_path=\'.:/home/sites/home/web/horde/phplib\') in /home/sites/site15/web/testarea/index.php on line 96

Warning: file(\"\") - No such file or directory in /home/sites/site15/web/testarea/index.php on line 99

Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /home/sites/site15/web/testarea/index.php on line 101

Warning: Failed opening \'config.php\' for inclusion (include_path=\'.:/home/sites/home/web/horde/phplib\') in /home/sites/site15/web/testarea/index.php on line 127

Warning: Failed opening \'config.php\' for inclusion (include_path=\'.:/home/sites/home/web/horde/phplib\') in /home/sites/site15/web/testarea/index.php on line 80

Warning: file(\"\") - No such file or directory in /home/sites/site15/web/testarea/index.php on line 130

Avatar billede gfx Nybegynder
24. november 2001 - 10:57 #3
Jeg kunne bedre lide, det gamle design.
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 10:58 #4
Det ved jeg, det er fordi siden ikke ligger under det rigtige bibliotek endnu, men kun under et test bibliotek!
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 11:12 #5
Du siger der skal stå noget alá \"php og mysql script\"... Hvad vil du helt nøjagtigt have til at stå?
Har du nogle krav til farver?
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 11:28 #6
baggrunden skal være hvis, men der må gerne være nogle af de lyuseblå farver i logoet! farvekoden er:#DCDCE5

Teksten skal gerne referere til at siden for det meste handler om php scripts og MySQL, men hvis det er nemmere bare at lave et logo med overskriften ThomasLunde.dk, så er det også ok!
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 11:32 #7
baggrunden skulle gerne være hvid, og ikke hvis
Avatar billede gfx Nybegynder
24. november 2001 - 11:40 #8
Noget ala\' det her:
http://www.skolestof.dk/prove/thomasLunde.gif

Den er ikke færdig!
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 11:45 #9
Ja, det ser ikke så tosset ud endda...Hvis det kan kommet lidt effekter på, ville det garanteret blive pænt! Jeg ved ikke om der skal være noget udenom?? Det er for at det skal skille sig lidt ud fra de \"kasser\" jeg har i forvejen, men jeg ved ikke hvad det er pænest! Det er jo jer der er designerne...
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 14:38 #10
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 15:03 #11
dennism >> Jeg har lige prøvet at sætte det ind, men det passer ikke helt ind i det andet design! Der er for stor forskel! Og billedet er heller ikke stort nok..dit er 760, men det skulle gerne være 800...Baggrunden må gerne være helt hvid, så den \"smelter\" sammen med den hvide baggrundsfarve!
Avatar billede gfx Nybegynder
24. november 2001 - 16:12 #12
Hvornår skal du bruge det...?
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 16:20 #13
Inden for et par dage! Hvad da?
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 16:20 #14
Jeg prøver igen...
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 16:21 #15
takker...nu har jeg også givet dig point! Det var ikke med vilje, men så regner jeg da med at du stadig laver et til mig, ellers er det vist mest fair at du giver mig mine points tilbage...Men jeg stoler på dig!
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 16:23 #16
Tak... ;-)

Mig kan du stole på!

Skal du stadig have de sorte streger på tvers af logoet?
Hvad med den hvide-sol der er, skal den stadig være der?
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 16:24 #17
Eller er det eneste der skal ændres, bagrunden?
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 16:25 #18
800x... Men hvor højt vil du så have det?
Hvis det er 800, så kan folk med en skærmopløsning på 800x600 ikke se det uden at skulle scrolle tilsiden! Er det ikke bedre du laver dit design om, sådan at det kun har en width på 760?
Avatar billede gfx Nybegynder
24. november 2001 - 16:34 #19
OK...Nu gider jeg ikke prøve mere...Da du allerede har givet point...
Avatar billede atf_nova Nybegynder
24. november 2001 - 16:38 #20
gider jeg heller ikke... skulle ellers lige til det .. lol
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 16:45 #21
Jeg prøver at lave et logo på 700x100, som vil passe ind i designet!
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 18:21 #22
okay..takker, men det SKAL være 800 i længden
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 18:47 #23
Jeg kan godt lave et på 800...

Men før du sagde dette, har jeg lavet følgende:
http://www.nokia-web.subnet.dk/eks/thomas_2.jpg
http://www.nokia-web.subnet.dk/eks/thomas_3.jpg
http://www.nokia-web.subnet.dk/eks/thomas_4.jpg
http://www.nokia-web.subnet.dk/eks/thomas_5.jpg

Kan du bruges, eller skal lave leve et nyt som er 800?
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 18:54 #24
De to sidste er meget fine! Gider du lave dem i 800?? Og hvis du kan ændre teksten til:
PHP & MySQL Scripts

Så ville det være fint!

Bruger du photoshop? I så fald vil jeg også gerne have psd filen...
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 18:56 #25
Jeg bruger desværre ikke photoshop...
Jeg bruger PaintShop Pro!

Den på 800, skal den være som \'thomas_4.jpg\' eller \'thomas_5.jpg\' ?
Avatar billede latex Nybegynder
24. november 2001 - 22:09 #26
ja, det må du gerne, og så lige ændre teksten, og så tror jeg at det er iorden!
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 23:22 #27
ja... Men skal jeg lave det som \'thomas_4.jpg\' eller som \'thomas_5.jpg\'?
Avatar billede dennism Nybegynder
24. november 2001 - 23:31 #28
Avatar billede smartguy Nybegynder
24. november 2001 - 23:43 #29
De er sgu fine....mange tak for hjælpen!
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 01:47 #30
???????????????? Hvorfor skriver smartguy at de er fine, og skriver tak når de var til Latex ?????
Sig mig Latex, hvor mange profiler har du herinde !!!!????
Avatar billede dennism Nybegynder
25. november 2001 - 09:09 #31
-- olai

Har du fundet ud af det?
Jeg kan ikke rigtig se hvorfor smartguy, siger tak for hjælpen, når jeg har lavet det til latex...Men der er vel 2 forklaringer:

- Enten er smartguy med til at lave siden, og derfor siger han tak...
- Eller også har latex 2 profiler!

Men personligt tror jeg det er den første!
Avatar billede latex Nybegynder
25. november 2001 - 10:09 #32
vi er flere om at lave denne side, så derfor de to brugere...
Avatar billede olai Juniormester
25. november 2001 - 12:28 #33
Smartguy Oprettelsesdato 2001-11-24 15:46:12
,hmmm
Avatar billede dennism Nybegynder
25. november 2001 - 12:28 #34
-- latex

Du er altså også tilfreds med mine sidste logoer?