Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
24. november 2001 - 01:06 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

printer i w98

Jeg har daglig problemer med min PC/printer. Jeg skal genstarte min PC
hvergang jeg skal udskrive på OfficeJet efter at jeg har udskrevet på Epson.

Desuden fryser billede fast når jeg skal udskrive på OfficeJet efter at jeg
har udskrevet en faktura på Epson. Jeg syntes ikke at det er hver gang så
det er ikke til at blive klog på. Jeg kan kun komme videre ved at trykke
Ctrl/Alt/delete og genstarte. Jeg syntes at det er lidt trals...
Avatar billede yabu Nybegynder
24. november 2001 - 01:10 #1
KUN et spørgsmål...!!!!
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
24. november 2001 - 01:12 #2
hvis nu det med driver ikke virker hvad gør jeg så...........
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
25. november 2001 - 10:58 #3
Sæt den ene, den du bruger mest, til standardprinter. hvis du så har den anden liggende også kan du vælge den til andre udskriftsjob.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
25. november 2001 - 11:19 #4
det er fordi, den ene program er på dos mode til printer 1 og den anden program er windows mode til printer 2
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
26. november 2001 - 12:02 #5
Er det epson der er windows? Hvorfor har du den ene til dos? muligt du enten skal have windows drivere til begge, eller en dos driver til anden, så du kan få den med i din dos startsekvens. Win 98 kan have problemer med at skifte til rene dos-programmer.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
26. november 2001 - 15:41 #6
Jeg bruger epson til dos, fordi jeg arbejde med Navision, og den køre i dos mode, hvor officejet til windows applikation.
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
27. november 2001 - 16:23 #7
jeg tror det er din epson dos driver der ikke lukker efter brug, men lægger sig i baggrunden.
Passer det at når du så er ovre i windows, ligger epson spool eller lign. nede i menubjælken?
Du kører vel ikke med to profiler, for så kunne du deaktivere epson\'en i den ene. prøv at kig i egenskaber for epsonprinteren, opsætning og se hvad der står. Nu kan jeg ikke huske det, skal lige hjem og have det undersøgt -har selv en epson.
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
27. november 2001 - 19:27 #8
Det lyder godt, for jeg tror at de ved at løs min problem, det du siger er meget rigtig......
så du får min point, hvis du ligge som svar....
mange tak..
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
29. november 2001 - 11:48 #9
Ok. glad for at kunne hjælpe.