Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
24. november 2001 - 01:05 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

printer

Jeg har daglig problemer med min PC/printer. Jeg skal genstarte min PC
hvergang jeg skal udskrive på OfficeJet efter at jeg har udskrevet på Epson.

Desuden fryser billede fast når jeg skal udskrive på OfficeJet efter at jeg
har udskrevet en faktura på Epson. Jeg syntes ikke at det er hver gang så
det er ikke til at blive klog på. Jeg kan kun komme videre ved at trykke
Ctrl/Alt/delete og genstarte. Jeg syntes at det er lidt trals...
Avatar billede perj Nybegynder
24. november 2001 - 01:07 #1
Træls :-)
Avatar billede yabu Nybegynder
24. november 2001 - 01:09 #2
Jeg tror at der er lidt GED i dine printer driver - geninstaller - og check lige for opdateringer
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
24. november 2001 - 01:09 #3
hvad er løsning.............
Avatar billede yabu Nybegynder
24. november 2001 - 01:13 #4
Du er nødt til at installere fra de disketter der fulgte med din/dine printer - MEN se lige på nettet om der ikke et par \"opdates\" - jeg er ret sikker på at det er løsningen
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
24. november 2001 - 01:15 #5
mange tak for det, jeg prøver....
Avatar billede yabu Nybegynder
24. november 2001 - 01:16 #6
DU har 2 spørgsmål igang - jeg svare kun på dette her - så luk lige det andet.. tak
Avatar billede rigtigmmk Nybegynder
24. november 2001 - 01:20 #7
ok rolig, det er først gang jeg tror bare at jeg få mere ud af det, løsningmæssig...