Avatar billede truntee Nybegynder
23. november 2001 - 15:25 Der er 9 kommentarer og
4 løsninger

Børnefilterprogram

Er der nogen af jer eksperter, der kan anbefale et børnefilter.
Windows eget er for besværligt, jeg skal konstant ind og taste kodeord for barnet.
Da hun har egen PC, ville det være rart med et bedre program. Vil også gerne kunne føle mig tryg.
Meget gerne et, som jeg kan oploade fra nettet
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 15:45 #1
Hvis man kan betjene en computer er deer da intet indhold man ikke kan tåle at se ? Man skal lede længe for ligefrem at finde mord og børneporno.
Avatar billede tgm Nybegynder
23. november 2001 - 15:47 #2
har du prøvet netnanny??
TGM
Avatar billede kylle20xx Nybegynder
23. november 2001 - 15:49 #4
NetNanny er et effiktivt program, der kan købrs på:

http://www.netnanny.com/home/home.asp
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 15:53 #6
NetNanny er ret godt men det skulle have lidt svagheder. Jeg mener at have læst en længere anmeldelse af programmet i Datatid eller Alt Om Data.
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 15:53 #7
Avatar billede jefa Nybegynder
23. november 2001 - 16:40 #9
Avatar billede truntee Nybegynder
23. november 2001 - 17:27 #10
Timeout - jeg gik lige ud af døren i en time
Jeg skal lige se på jeres forslag - Vent lige lidt
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 18:14 #11
Vi venter spændt. :)

Du kan jo evt. tage de gratis versioner på prøve i en uges tid hver.
Avatar billede truntee Nybegynder
23. november 2001 - 18:42 #12
Jeg har brug for tid til at se på¨jeres forslag
tusind tak for dem - jeg fordeler pointene på jer - hvis jeg eller kan finde ud af det
Avatar billede kunze Nybegynder
23. november 2001 - 19:20 #13
Nu ved jeg ikke om du er ny her på Eksperten.dk men man pleger at fordele point efter engagement og hjælp. Dvs. at tgm måske burde have haft 25 point og ikke 50 da han ikke havde taget sig de sekunder det nu tager at finde et link til NetNanny.

Tak for point!!