Avatar billede tino_dk Nybegynder
23. november 2001 - 12:50 Der er 10 kommentarer

Jeres mening (erotik)

Hej....

Hmmm hvad synes i om det her design! det er ikke 100% færdigt.

har i noget at tilføje?? og god og dårlig kritik modtages gerne!

bare den bliver så god som mulig!

Tino
Avatar billede tino_dk Nybegynder
23. november 2001 - 12:51 #1
UPS jeg glemte adressen:

http://tino_dk.webpunkt.dk
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. november 2001 - 12:51 #2
Jeg syntes det er rimeligt stuerent - men det kan være fordi du ikke har givet os en URL, og vi derfor ikke kan finde siden :o)

/Rob
Avatar billede juggalo Nybegynder
23. november 2001 - 12:54 #3
Jeg synes det ser godt ud - mangler dog naturligvis nogle gode billeder så jeg kan se det hele i den rette sammenhæng ;)
Avatar billede hobbez Nybegynder
23. november 2001 - 13:00 #4
Lidt bedre :o)

Diskrete farver, men noget kantet, indholdet taget i betragtning (det er vel bløde former? :o)

Baggrunden er for smal. På min opløsning - 1280 pixel i bredden - bliver baggrunden gentaget. Det ser dumt ud. Lav baggrunden 1280 eller måske 1600 pixels bred.

/Rob

Avatar billede tino_dk Nybegynder
23. november 2001 - 13:02 #5
Tak tak
Avatar billede Slettet bruger
23. november 2001 - 13:03 #6
Står fint i 800x600, diskret og nydelig i farvevalget, men hvor selve opsætningen , når der kommer indhold på siten er ikke til at se hvor det så vil bære hen ad.
Avatar billede marty Nybegynder
23. november 2001 - 13:11 #7
Ser ok overskueligt ud, men er det ikke en fejl, at der ligger en \"skygge\" rundt i vestre side??
Avatar billede tino_dk Nybegynder
23. november 2001 - 13:19 #8
Jo det var i den forkerte side...........
men hvad med sele main!!! skulle der være en hvid slags baggrunf for selve indholdet er?!??!?!

Tino
Avatar billede ctv! Nybegynder
23. november 2001 - 13:19 #9
Prøv at se den i 1280x1024, der går baggrunden igen! Der ser ik så blæret ud igen! :o)
Avatar billede tino_dk Nybegynder
23. november 2001 - 13:22 #10
Jeg ved at den ikke ser godt ud i andre en 1024*768...men som sagt er den ikke færdig!!!

andre gode ide\'er tilføjelser!!!!!!